• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-31 16:26:59 följande:

Även om samhället skulle kretsa runt sex, det enda du skulle läsa i tidningen så skulle det ändå inte handla om någon "mänsklig rättighet"

Förstår du varför? 

-för att det krävs två samtyckande personer. Att en individ gnäller och samtycker till sex med någon annan berättigas inte denne sex automatiskt. 

Man har rättighet till en åsikt och andra får anpassa sig till det. 
    Då skulle jag kunna säga att det handlar om kvinnor som vill vara berättigad till bra sex när de klagar men får inte det som de vill. 
  • Anonym (....)

Även om samhället skulle kretsa runt sex, det enda du skulle läsa i tidningen så skulle det ändå inte handla om någon "mänsklig rättighet"

Förstår du varför? 

-för att det krävs två samtyckande personer. Att en individ gnäller och samtycker till sex med någon annan berättigas inte denne sex automatiskt. 

Behövs inte något samtycke ifall någon gnäller. 
  • Anonym (....)

Förstår du varför? 

Det finns inget i lagboken som säger att det ska handla om berättigad till sex då. 
    Rättighet till sex är något annat. 
    Dessutom om det då skulle handla om berättigad till sex, då borde det gälla även när samma person har sex. 

Då handlar det som sagt om rättighet till automatiskt en bättre partner när kvinnnor klagar. 
  • Anonym (....)

Förstår du varför? 

Med den logiken så får ni inte klaga på dessa män för då handlar det om berättigad automatiskt till bättre partner.
    Ni borde inte använda liknade argument mer ifall det inte handlar om någon som vill ändra i lagen 
  • Anonym (....)
    EnAnonumius skrev 2023-10-31 16:39:29 följande:
    Nu är du igång igen och direkt ljuger.

Varför är det så viktigt för dig att direkt ljuga ihop vad folk säger?  Du har/gör det lite då och då i denna tråd.
    "Precis, ljuger".
    Så ni har ändrat er plötsligt.
    Det ska inte handla om rättighet till sex när män utan sexpartner klagar? 
  • Anonym (....)
    EnAnonumius skrev 2023-10-31 16:41:33 följande:
    Ytterligare en direkt lögn från din sida.
    Jag sa vad jag anser det handlar då om. 
  • Anonym (....)
    EnAnonumius skrev 2023-10-31 16:41:33 följande:
    Ytterligare en direkt lögn från din sida.
    En lögn kan det inte handla om för det är en åsikt om en sak.
    En sak som jag har rätt att tycka om. 
  • Anonym (....)
    EnAnonumius skrev 2023-10-31 16:43:39 följande:
    Väljer du att medvetet misstolka andras inlägg med flit?

För det du skriver här saknar ju helt samröre med det (Cloffe) skrev.
    Nej. 
    Han skrev ju att det skulle handla om automatiskt berättigad till sex då. 
    Då borde jag kunna säga att det handlar om automatiskt berättad till bättre sex när ni klagar på dessa män. 
  • Anonym (....)
    EnAnonumius skrev 2023-10-31 16:43:39 följande:
    Väljer du att medvetet misstolka andras inlägg med flit?

För det du skriver här saknar ju helt samröre med det (Cloffe) skrev.
    Jag får tycka vad det då ska innebära. 
  • Anonym (....)

Förstår du varför? 

molly50 skrev 2023-10-31 16:46:37 följande:
    Den enda som har tjatat om "rättighet till sex" i den här tråden är DU. Ingen annan! 

Han skrev ju så i sitt inlägg. 
    Att det skulle handla om berättigad automatiskt till sex. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?