• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

S

Hejhoppgummi skrev 2023-10-23 21:40:28 följande:
    Är syftet att vi ska få fler orgasmer? hur ska vi få fler orgasmer? Genom att ställa upp och knulla män vi inte vill ha? eller hur ska vi få fler orgasmer?

jag har sex med partner jag attraheras av. En man jag inte attraheras av kommer aldrig ge mig orgasm. jag kommer ha äckelkänslor av att en man som jag inte attraheras av tar på mig och tar på min kropp. Äckelkänslor och orgasm hänger inte ihop. Spelar ingen roll hur mycket mannen googlat på orgasmtekniker, det hjälper inte.
    Syftet är att ni ska få fler orgasmer med manliga sexpartner som ni redan valt ut. 

• Anonym (....)
    Är syftet att vi ska få fler orgasmer? hur ska vi få fler orgasmer? Genom att ställa upp och knulla män vi inte vill ha? eller hur ska vi få fler orgasmer?

jag har sex med partner jag attraheras av. En man jag inte attraheras av kommer aldrig ge mig orgasm. jag kommer ha äckelkänslor av att en man som jag inte attraheras av tar på mig och tar på min kropp. Äckelkänslor och orgasm hänger inte ihop. Spelar ingen roll hur mycket mannen googlat på orgasmtekniker, det hjälper inte.
    Ni ska få mer orgasmer på era villkor. 
  • Anonym (....)

Det är tydligt anpassat just för kvinnor. 
    Det ska inte fördelas rättvist hur könen får sex. 
    Men när kvinnan har en sexpartner och de har sex så ska kvinnan få det för mannen får det. Men det är helt okej om kvinnor får sedan flera orgasmer. 
    Man får inte glömma bort då att kvinnan snarare hade en fördel att hon fick en man och därför lättare hamnar i en situation där orgasmer vid sex ska fördelas rättvist. 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-10-23 21:49:15 följande:
    Syftet är att ingen ska tvingas att ha sex mot sin vilja. 
    Syftet kan också vara det då. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-23 21:48:27 följande:
    Vem har sagt det? sluta ljug
    Varför ska det då bara handla om när kvinnor har sex med en man, att det då bara ska fördelas orgasmer rättvist?
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-10-23 21:51:14 följande:
    Inte alls. Jag tycker inte att någon ska tvingas till sex mot sin vilja. Varken män eller kvinnor.
    Så tillskriv mig inte åsikter jag inte har,tack. 
    Om det skulle handla om det när jag föreslår något så borde det gälla även när kvinnor gynnas. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-23 21:47:49 följande:
    På vilket sätt skulle kvinnorna få mer orgasmer med dessa utvalda män om dejtingmarknaden reglerades?
    Männen ger fler orgasmer till kvinnorna då.
  • Anonym (....)

Ni tycker också då att sex ska fördelas rättvist när ni känner för det. 
    Det finns inte heller någon rättighet i lagen att orgasmer vid sex ska fördelas lika. 

• Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-10-25 12:36:56 följande:

Ni tycker också då att sex ska fördelas rättvist när ni känner för det. 
    Det finns inte heller någon rättighet i lagen att orgasmer vid sex ska fördelas lika. 

Tillägg. 
    Om orgasmglappet inte går att jämföra med sexlösa män, så får ni ta upp något som påminner om det fast det är kvinnorna då som missgynnas. 

Ni tycker det inte går att jämföra för ni tycker kvinnor ska få mer orgasmer vid sex 
    Men lagstiftningen är likadan och det är lika mycket ingen mänsklig rättighet med sex angående kvinnors orgasmer och sexlösa män. 
  • Anonym (....)
    EnAnonumius skrev 2023-10-25 13:05:50 följande:
    Dags för en ny direkt lögn? Du verkar ha en förkärlek för dem..

Ingen har sagt att det finns någon rättighet enligt lagen att orgasmer skall fördelas lika.

Ingen anser heller att sex skall fördelas lika när kvinnorna anser det.

Vad vill du uppnå med att sitta och ljuga ihop vad folk skriver, i synnerhet då kvinnorna, och sedan hålla dina direkt lögner emot kvinnorna sedan?
    Varför klagar då många kvinnor på kvinnliga orgasmglappet om syftet är inte att de ska få fler orgasmer? 

Vad vill ni då med att det ska vara orättvist? 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?