Är incel något man förtjänar att vara?
Ok, om de nu gör det, varför lyckas de inte träffa någon då? Du skriver att de är som folk mest, så varför lyckas de inte om andra män lyckas?
Så du föraktar både män och kvinnor? Båda könen ska alltså styras av staten. Ja, som jag skrev, Nordkorea-vibbar.
För att de många gånger har samma syn som dig på sex och relationer. Du verkar ogilla folk som ligger runt, eller som väljer fritt vem de vill leva med.
Varför lägger du ord i folks mun? Varför tror du att folk hatar dig/incels och att vi vill att du ska misslyckas? De flesta i tråden bryr sig nog inte, vi känner inte dig, det enda vi vet om dig är det du skriver här, och det gör att i alla fall jag inte skulle ha lust att träffa dig eller någon annan med dina åsikter.
Att man vill ha lagar och regler har inget med att förakta att göra. Är flygskatten ett förakt mot de som flyger mycket i såna fall?
Varför jag tror att ni ogillar incels och vill att jag ska misslyckas? För att du skriver att du inte har någon lust att träffa mig utan att någon ens har frågat om det. Varför tar du upp det och vad har det med saken att göra?