• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 00:13:14 följande:
    Det är samma. Du vill inte ta en drog för att bli påsatt, kvinnor vill inte heller det.

Jag har full förståelse för att varken du eller kvinnor har ett intresse av det.
    Och för att du skulle ha förståelse så behöver du först veta varför någon valde som den gjorde.
  • Anonym (....)
    Det är samma. Du vill inte ta en drog för att bli påsatt, kvinnor vill inte heller det.

Jag har full förståelse för att varken du eller kvinnor har ett intresse av det.
    Jag har inte sagt nej. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 00:15:55 följande:
    Nej, då inskränker du någon annans självbestämmande över sin kropp dvs våldtäkt.
    Om det skulle handla om våldtäkter så skulle det redan förekomma.. 
    Alla blir påverkade av sina val av saker som de inte kan kontrollera. 
  • Anonym (....)

Då måste det handla om sexlösa män,. liknade situation och de skulle välja mig etc. 

Det finns skillnader mellan åsikter.

Du kan påstå att det är lika men inte för personen som jag ska sympatiligga med. 
  • Anonym (....)

Varför får du göra jämförelser med olika saker men när jag gör det så säger du att det är samma sak?

• Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 00:34:47 följande:
    Vill du bli påsatt av en kåt och villig man? 
    ja Jävlar, finns sidor du kan anmäla dig i så fall. Fördelen här är ju att du behöver inte en drog ens, du gör ju det av egen fri vilja, 

till skillnad från kvinnorna du föreställer sig inte vill tillräckligt mycket och behöver "frivilligt" drogas
    Då betyder det att jag måste få först en drog som fungerar först. 
  • Anonym (....)
    ja Jävlar, finns sidor du kan anmäla dig i så fall. Fördelen här är ju att du behöver inte en drog ens, du gör ju det av egen fri vilja, 

till skillnad från kvinnorna du föreställer sig inte vill tillräckligt mycket och behöver "frivilligt" drogas
    Och eftersom det var en hypotetiskt fråga så kan man inte göra något åt det idag. 
  • Anonym (....)

Eftersom du väljer att jämföra olika saker och sedan påstår att det är samma sak så hade man kunnat gjort det med något annat och där du hade sagt att det är en annan sak, angående droger som höjer sexlusten. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 00:40:21 följande:
    I vilket syfte då? För att du egentligen inte vill? Vad är anledningen till att du kan tänka dig bli påsatt i röven av en man trots att du inte vill?

Vilket är ditt incitament?
    För om det ska bli samma sak som när någon kvinna skulle ta det. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 00:40:21 följande:
    I vilket syfte då? För att du egentligen inte vill? Vad är anledningen till att du kan tänka dig bli påsatt i röven av en man trots att du inte vill?

Vilket är ditt incitament?
    Pengar.
    Plus hypotetiskt om någon person skulle ha liknade problematik mig mig. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?