• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-10-19 12:18:57 följande:

Om sex ska vara ömsesidigt så måste personen som ska ha sex med mig ha samma mål som mig. 
    Ni snackar om hypotetiskt slumpmässiga människor utan att ni redovisar orsaken varför de skulle välja mig. 

Ändring 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-19 13:44:45 följande:
    ja förklara gärna. Varför skulle någon välja dig? vad har du att erbjuda en kvinna?
    Och fråga varför de äldre kvinnorna skulle välja mig?!

För att man ska välja bort äldre kvinnor så måste någon vara intresserad i en först. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 13:31:54 följande:

Återigen, det handlar inte om du, digsjälv och dig. Det handlar om att du borde känna empati för att någon inte vill ta en drog för att bli påsatt. 

Begriper du verkligen inte det? Är du helt avsaknad av empati för andra människor? Eller är det enbart kvinnor du saknar empati för.

Jag sa bara att det var ett förslag. 
    Inte att nån ska tvingas till det. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-19 13:47:52 följande:
    vilka hypotetiska alternativ? Är det hypotetiskt att du är sexlös? är det hypotetiskt att du är incel? Är det hypotetiskt att du är misogyn?
    Att nan skulle dissa olika personer. 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 13:48:32 följande:
    Att man skulle dissa olika personer. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-19 13:47:52 följande:
    vilka hypotetiska alternativ? Är det hypotetiskt att du är sexlös? är det hypotetiskt att du är incel? Är det hypotetiskt att du är misogyn?
    Om man är utan sex så är det inte ett hypotetiskt val. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-19 13:49:12 följande:
    vad behöver du göra för att kvinnor ska bli intresserad av dig? Eller räcker det att sprida misogyn propaganda på familjeliv? köar kvinnorna nu? Eller måste du kanske sluta vara misogyn?
    Och frågan nu var inte det andra.
    Jag vet att det inte ger sex genom att klaga på internet. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 13:54:23 följande:

Ditt sk "förslag" faller på sin egen orimlighet. Du borde inte ens ha kläckt den idén. 

Ditt förslag bygger på att kvinnor (av någon outgrundlig anledning) frivilligt ska ta en drog (som inte ens är uppfunnen än, men som du förmodar forskningsanslag ska beviljas till) för att knulla dig.

Ser du verkligen inget fel med att skriva något sånt? Varför betraktar du inte kvinnor som mänskliga varelser? Varför anstränger du dig inte för att göra det?

Och jag föreslog det för kvinnor och människor är människor med känslor. 
  • Anonym (....)

Ditt sk "förslag" faller på sin egen orimlighet. Du borde inte ens ha kläckt den idén. 

Ditt förslag bygger på att kvinnor (av någon outgrundlig anledning) frivilligt ska ta en drog (som inte ens är uppfunnen än, men som du förmodar forskningsanslag ska beviljas till) för att knulla dig.

Ser du verkligen inget fel med att skriva något sånt? Varför betraktar du inte kvinnor som mänskliga varelser? Varför anstränger du dig inte för att göra det?

Då skulle väl det ha varit rimligt att jag då inte skulle tagit upp något om att höja sexlusten?

Sex utan attraktion gör kvinnor mer en människa än om de skulle ha sex med attraktion?
  • Anonym (....)

Då hade jag sagt att kvinnor måste göra det.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?