• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 23:02:54 följande:

Du har gjort hur många inlägg som helst där du vägrar svara på frågan: Varför skulle en kvinna ta en drog för att kunna ha sex i syftet att göra dig nöjd?

Svaret är naturligtvis att någon skulle inte ha det. ALLS, du skulle ju inte göra det, så frågan är varför du förväntar dig annat från andra. 

och kom inte dragande med om hur synd det är om dig, skulle du verkligen inte tycka mer synd om dig själv om du måste ta en drog för att kunna ha sex med någon?

Och det skulle vara ointressant hur jag kände. 
    Sex skulle inte fördelas rättvist. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 23:18:51 följande:

Det är så absurt. Varför inte förespråka något som sänker din sexdrift i stället så kvinnor slipper ta droger och prostituera sig.?
    men nej, allt handlar om dig själv, bara du existerar i världen, bara dina behov ska tillfredsställas, du känner endast empati med dig själv. Kvinnor verkar du inte ens klassa som människor. Hur kan du ens uttrycka dig på det här sättet? Du illustrerar förvisso hur jag uppfattar incels, och det var själva anledningen till att jag förespråkar att en incel borde kunna skaffa vänner som råkar vara av kvinnligt kön, utan några baktankar. Bara för att kunna lära sig att kvinnor är människor också.

Och om livet skulle kretsa till mig så hade jag först haft ett bättre sexliv. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 23:18:51 följande:

Det är så absurt. Varför inte förespråka något som sänker din sexdrift i stället så kvinnor slipper ta droger och prostituera sig.?
    men nej, allt handlar om dig själv, bara du existerar i världen, bara dina behov ska tillfredsställas, du känner endast empati med dig själv. Kvinnor verkar du inte ens klassa som människor. Hur kan du ens uttrycka dig på det här sättet? Du illustrerar förvisso hur jag uppfattar incels, och det var själva anledningen till att jag förespråkar att en incel borde kunna skaffa vänner som råkar vara av kvinnligt kön, utan några baktankar. Bara för att kunna lära sig att kvinnor är människor också.

Och för att du ska känna empati med andra än dig själv så krävs det att du gör det först. 
  • Anonym (....)

Du har gjort hur många inlägg som helst där du vägrar svara på frågan: Varför skulle en kvinna ta en drog för att kunna ha sex i syftet att göra dig nöjd?

Svaret är naturligtvis att någon skulle inte ha det. ALLS, du skulle ju inte göra det, så frågan är varför du förväntar dig annat från andra. 

och kom inte dragande med om hur synd det är om dig, skulle du verkligen inte tycka mer synd om dig själv om du måste ta en drog för att kunna ha sex med någon?

Jag hade då i alla fall haft mer empati för personen som också skulle sakna ett sexliv. 

Jag hade inte skyllt på  någon med ex sex är ingen rättighet. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-18 22:23:30 följande:
    Väljer du inte bort personer? Sveper du ja på alla kvinnor på tinder? eller sveper du nej på några? Om du sveper nej så är du selektiv, om du sveper nej så ratar du någon. varför har du rätt att rata kvinnor? varför får inte kvinnor rata dig? Är inte det orättvist och dubbelmoral?
    DET BLIR SVÅRT MED NÅGON DUBBELMORAL NÄR SEX SKULLE INTE FÖRDELAS RÄTTVIST. 
  • Anonym (....)

Om jag skulle behöva ta en drog för att kunna ha sex så skulle det betyda att medicinen hjälpte för de problem jag då skulle haft. 

Jag tror de flesta hade tyckt det varit värre att vara utan sex för evigt än att ta en drog som gjorde att man fick högre sexlust.
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 23:43:09 följande:
    Nej, jag känner ingen empati för dig. Jag finner dig obehaglig. Vad nu det har att göra med att du borde ha empati för kvinnor. 

Kvinnor vill inte bli tvingade till sex lika lite som du vill. Borde vara fullt logiskt. Du vill inte ta en drog för att kunna bli påsatt av en villig och kåt man? Hur kan du då förvänta dig att kvinnor ska vilja det? 
    Och du är inte intresserad i att höra vad jag säger. 
    När svarade jag nej på den frågan?
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 23:45:41 följande:
    Vad är anledningen till att jag skulle känna empati med dig? Jag finner dig och dina idéer obehagliga.
    Sluta använda argumentet om dålig empati när det snarare handlar om att du syftar på dig själv eller någon annan. 
  • Anonym (....)
    Nej, jag känner ingen empati för dig. Jag finner dig obehaglig. Vad nu det har att göra med att du borde ha empati för kvinnor. 

Kvinnor vill inte bli tvingade till sex lika lite som du vill. Borde vara fullt logiskt. Du vill inte ta en drog för att kunna bli påsatt av en villig och kåt man? Hur kan du då förvänta dig att kvinnor ska vilja det? 
    I så fall så hade jag först haft liknade valmöjligheter. 
  • Anonym (....)

För det skulle handla om prostitution då också. 
    Samt att det inte handlade om någon drog som skulle göra att man får en annan sexuell läggning. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?