• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 20:51:27 följande:
    Jag har inte tagit upp något om en äldre kvinna.

Frågan är:
    Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? Varför?
    Innan vad det vad jag tyckte som gällde enligt dig. 

Nu plötsligt ska det handla om två personer och den andras åsikt är viktigare 
  • Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-10-18 19:49:58 följande:
    Fast du har sagt att du inte vill ha en äldre kvinna, till exempel. Och TS har sagt att han säger nej till 50% av alla på dejtingsidor. Så det verkar som att ni ska få välja utifrån attraktion men andra inte.
    Då borde väl man ha ett sexliv fötst ifall man får välja utifrån attraktion?
    Eller är du utan sex också?
    Vilken fördel skulle jag ha enligt dig? 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 20:33:39 följande:
    Du är selektiv själv, precis som alla andra. Men tydligen så tycker du och ditt ego att andra regler ska gälla för dig, men inte andra.
    Och om jag är selektiv, hur kan du påstå då att jag inte får något gratis och kvinnor ska inte fördelas? 

Vilka personer har jag valt? 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 20:51:27 följande:
    Jag har inte tagit upp något om en äldre kvinna.

Frågan är:
    Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? Varför?
    Och om kvinnor skulle rata mig, det blir då ologiskt attt jag skulle vara lika selektiv som andra.

Nu plötsligt ska det finnas en skillnad. 
    Typ exakt vad jag skrev att vad jag tror ni egentligen menade verkade stämma. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 21:25:17 följande:

Du är selektiv, kvinnor är också selektiva, alla är selektiva i princip. Du borde visa empati för det då även du gör det.

Frågan är:

alla dina argument är i princip hur "orättvist det är för dig" Jag vill verkligen veta hur ditt resonemang ser ut för den här frågeställningen.

Om jag skulle vara selektiv så är jag i alla fall mindre än vad andra människor. 
    Oavsett om du räknar med att jag skulle ha ett val som egentligen bara är hypotetiskt så jag knappast i närheten av vad de flesta andra personer är. 

Om jag skulle vara selektiv som alla andra skulle då inte ta ett argument om varför en kvinna skulle välja mig. 
    Så de flesta kvinnor har inget sexliv?
  • Anonym (....)

Du är selektiv, kvinnor är också selektiva, alla är selektiva i princip. Du borde visa empati för det då även du gör det.

Frågan är:

alla dina argument är i princip hur "orättvist det är för dig" Jag vill verkligen veta hur ditt resonemang ser ut för den här frågeställningen.

Och du får väl påstå vad du vill. Du får säga vad du vill höra. 
  • Anonym (....)

Frågan är:

Och det blir svårt att påstå att det är samma sak som när någon väljer bort någon och den personen har ett regelbundet sexliv jämfört med någon person som saknar sex överhuvudtaget och får bara hypotetiska val som inte ens existerar. 

Och du vill enbart höra vad du vill höra. 
    Om jag skulle exakt säga att jag skulle välja den fulaste kvinnan i hela världen då skulle du säga att man får inget gratis. 
    Oavsett vad jag svarar så väljer du alternativet i slutändan som passar dig bra.

• Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 21:35:00 följande:
    Frågan är:
    Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? 
    Och om det skulle handla om hypotetiska personer som skulle välja mig innan. 
    Då skulle det lika väl hypotetiskt finnas någon kvinna som går med på det. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 21:35:00 följande:
    Frågan är:
    Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? 
    Och då stämde ju det som jag skrev att i verkligheten så får man inte alls samma alternativ som andra människor. 
    Jag får och är inte lika selektiv som de flesta andra människor är. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-18 21:44:04 följande:

Frågan är:
    Varför skulle en (hypotetisk) kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig i syftet att du ska bli nöjd? Varför?

vilket incitament skulle hon ha?

och vilka incitament skulle personer som jag påstås rata har?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?