-
Han är fortfarande kvar med henne på grund av en inplanerad sak och att de har ett hus som han inte vill släppa. Han har sagt till henne att vi avslutat vår relation vilket vi inte har. Hon har flera gånger misstänkt att vi fortsätter, men hon verkar alltid tro på honom när han ljuger.Till mig säger han att det är mig han vill leva med men han vill absolut inte släppa huset och ingen av dem kan köpa ut den andre. Kanske är det av rädsla att jag ska berätta allt som han stannar, men då blir det ju bara värre om jag skulle berätta det nu. Han hade ju alla chanser att avsluta när vi blev påkomna.Efter dessa år känns det som jag helt tappat mig själv. Jag gått från att vara en positiv och glad person till att konstant vara ledsen och gå som i en dimma, inget känns roligt längre och jag har helt tappat livsglädjen. Jag umgås helst inte med vänner längre. Jag är så arg på honom för att han behandlar oss båda på det här sättet, samtidigt som jag aldrig känt mig så kär i hela mitt liv.Är det någon som varit i en liknande situation, valde ni att avsluta själva tillslut eller hur kom ni vidare? Avslutade ni inte, hur kom ni över alla svek och alla stunder ni blivit bortvalda? Går det ens att ha en relation efter?Kanske finns det någon som varit i mannens sits som kan berätta varför man väljer att göra så här?Ja, jag får skylla mig själv som blivit förälskad i fel person och det är såklart ännu värre för henne.
-
Svar på tråden Han lämnar inte trots att han blivit påkommen
-
Han lämnar inte för att han inte vill. Hon är viktigare för honom än vad du är. Enkelt.
-
Du skriver att hon tror på hans lögner, men det gör ju du också. Han älskar inte dig men det är väl jättebekvämt att både äta kakan och ha den kvar, han har 2 kvinnor som båda älskar honom och inte lämnar hur han än behandlar dem. Så varför skulle han lämna en av er när ni låter honom ha er båda?
-
Det är ju trevligt att både äta kakan och sedan ändå ha kvar den. Det fungerar för att du ställer upp på det.
-
Hade han velat lämna hade han gjort det för länge sen
-
huset är bara svepskäl ts. Hur kan du inte förstå det?
Tycke du ska informera hans fru om vad han säger till dig, att han vill leva med dig osv. Hon måste få all info så att hon kan ta beslut om sitt liv. -
Fundera över om du tycker det är värt att vänta på någon som prioriterar ett hus före kärleken.Anonym (...) skrev 2023-07-11 21:25:22 följande:
huset är bara svepskäl ts. Hur kan du inte förstå det?
Tycke du ska informera hans fru om vad han säger till dig, att han vill leva med dig osv. Hon måste få all info så att hon kan ta beslut om sitt liv.
-
Till TSTyra myra skrev 2023-07-11 22:48:16 följande:Fundera över om du tycker det är värt att vänta på någon som prioriterar ett hus före kärleken.
-
Till TSTyra myra skrev 2023-07-11 22:48:16 följande:Fundera över om du tycker det är värt att vänta på någon som prioriterar ett hus före kärleken.
-
Känns som du tappat respekten för honom. Att du inte bara är arg över er situation utan också hur han behandlar sin familj.
vad sägs om att sätta hårt mot hårt? Börja parallell dejta. Skaffa en älskare, om han får ligga med sin fru varför skulle inte du få ligga med en annan? Ni har ju ingen verifierad relation och han verkar ju inte vilja ha det seriös heller. dejta andra så du får tänka på annat. Tror dina tankar är helt på honom just nu och det måste brytas. -
Han har byggt ett bekvämt liv och tänker inte bryta upp det för a piece of ass.
Jag är i samma sits, men vi har båda ordnade liv med partner och borde nöja oss med sexet, för det är fantastiskt.