• Anonym (Tiger)

Män som har trosor?

Hej

Jag är 44 år och har nog i hela mitt liv varit fascinerad av trosor, det är så sjukt mycket sexigare med en kvinna i trosor än en helt naken kvinna. 

Nu har jag också märkt att det inte bara är upphetsande för mig själv att ha trosor på mig, men det är också otroligt bekvämt. Trosor är väldigt mycket skönare och bekvämare än kalsonger. 

Jag har egentligen två frågor nu;
    1) Finns det fler män som jag som gillar att ha på sig trosor?
    2) Vad tycker ni tjejer/kvinnor om att en kille/man har trosor på sig? 

Jag har inte berättat än för min fru, men hon har nog märkt det ändå när tröskandet sticker upp lite över byxlinningen. 

• Svar på tråden Män som har trosor?
  • Anonym (Tjej)

Är det inte svårt för en kille att få plats med paketet i trosor  

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 20:56:23 följande:

Är det inte svårt för en kille att få plats med paketet i trosor  

Visst finns det trosor och så finns det trosor?

Från små söta pyttetrosor till största mormors.

Gott urval att hitta fram till det man gillar och det som funkar.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-07-08 21:10:19 följande:
    Visst finns det trosor och så finns det trosor?

Från små söta pyttetrosor till största mormors.

Gott urval att hitta fram till det man gillar och det som funkar.
    Fast alla trosor är ju ungefär lika smala mellan benen
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:19:42 följande:
    Fast alla trosor är ju ungefär lika smala mellan benen
    Du har helt rätt så klart.

Det här är ingen exakt vetenskap, men alla som vill hittar rätt. Drömmer
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-07-08 21:32:11 följande:
    Du har helt rätt så klart.

Det här är ingen exakt vetenskap, men alla som vill hittar rätt. Drömmer
    Nått måste dom jag hitta för det kan ju inte vara skönt om halva paketet hänger utanför trosan  
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:34:59 följande:
    Nått måste dom jag hitta för det kan ju inte vara skönt om halva paketet hänger utanför trosan  
    Förstår vad du menar, men det kanske inte är det som är grejen. Bara att testa ett nytt material, ett nytt snitt, något nytt och spännande.. . Solig
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-07-08 21:46:13 följande:
    Förstår vad du menar, men det kanske inte är det som är grejen. Bara att testa ett nytt material, ett nytt snitt, något nytt och spännande.. . Solig
    Kom just på att när jag läste recensioner en CKs stringtrosor på en hemsida så var det många killar som skrev att dom passar lika bra på killar  
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:53:25 följande:
    Kom just på att när jag läste recensioner en CKs stringtrosor på en hemsida så var det många killar som skrev att dom passar lika bra på killar  
    Why not?

Många av mina väninnor bär sina mäns skjortor... : )
  • Anonym (Tiger)

Det är klart att det finns modeller som är alldeles för smala fram för att få plats med paketet, men de flesta jag testat är rymliga nog, och jag är nog normalutrustad skulle jag tro. 

• Markus89

Alla ni som skriver att ni inte kan förstå hur det kan vara skönare och hur det kan ge bättre stöd och hur kan det finnas plats för paketet.
    För mig är det det som är problemet med kallingar dom har alldeles för mycket tyg där fram alla killar har inte så stort paket. Visst finns det trosor som är för smala där fram men man får välja rätt model men nästan alla trosor ger mig bättre stöd där nere än kallingar efter som jag har så liten.
    Plus att trosorna är så mjuka och tunna i tyget alla män med lite mindre paket borde testa sköna trosor nån gång.

Svar på tråden Män som har trosor?