• Anonym (Tiger)

Män som har trosor?

Hej

Jag är 44 år och har nog i hela mitt liv varit fascinerad av trosor, det är så sjukt mycket sexigare med en kvinna i trosor än en helt naken kvinna. 

Nu har jag också märkt att det inte bara är upphetsande för mig själv att ha trosor på mig, men det är också otroligt bekvämt. Trosor är väldigt mycket skönare och bekvämare än kalsonger. 

Jag har egentligen två frågor nu;
    1) Finns det fler män som jag som gillar att ha på sig trosor?
    2) Vad tycker ni tjejer/kvinnor om att en kille/man har trosor på sig? 

Jag har inte berättat än för min fru, men hon har nog märkt det ändå när tröskandet sticker upp lite över byxlinningen. 

• Svar på tråden Män som har trosor?
  • Anonym (Hm)
    Markus89 skrev 2023-07-09 08:31:06 följande:

Alla ni som skriver att ni inte kan förstå hur det kan vara skönare och hur det kan ge bättre stöd och hur kan det finnas plats för paketet.
    För mig är det det som är problemet med kallingar dom har alldeles för mycket tyg där fram alla killar har inte så stort paket. Visst finns det trosor som är för smala där fram men man får välja rätt model men nästan alla trosor ger mig bättre stöd där nere än kallingar efter som jag har så liten.
    Plus att trosorna är så mjuka och tunna i tyget alla män med lite mindre paket borde testa sköna trosor nån gång.

Har man som du beskriver väldigt liten så kan jag bättre förstå det där. Är dina kulor också väldigt små då eller (dvs hela paketet)?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-07-08 21:54:38 följande:
    Why not?

Många av mina väninnor bär sina mäns skjortor... : )
    Jag kan inte låna kläder av min kille efter som han är 31cm längre än mig 
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-09 10:41:24 följande:
    Jag kan inte låna kläder av min kille efter som han är 31cm längre än mig 
    Då lär han knappast låna dina kläder heller Drömmer
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-07-09 11:06:10 följande:
    Då lär han knappast låna dina kläder heller Drömmer
    Ja tack och lov  
  • Anonym (Trosman)

Jag använder trosor ofta. Tycker trosor dels har skönare material men sedan sitter dom mycket bättre, nu är jag inte jätte välutrustad så för mig får hela paketet plats. Nu när det är sommar och varmt är det skönt med en tunnare trosa på sig

• Gurkan1000

Jag har tagit på mig trosor vid ett par tillfällen av nyfikenhet för länge sen. Det jag kommer ihåg var att jag tyckte mycket om tyget i trosorna, att det var lent på något sätt. Jag gick igång på tanken att trosorna som legat tätt intill en kvinnas fitta nu ligger mot mitt stånd. 

• Anonym (Trosor)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:34:59 följande:
    Nått måste dom jag hitta för det kan ju inte vara skönt om halva paketet hänger utanför trosan  
    Det finns trosor för män. Googlar man på exakt det så kommer några företag upp som säljer trosor för män. Alltså trosor som är specialsydda med plats för paketet. 

Sådana ser sjukt sköna ut i jämförelse med kalsonger. Har inte provat trosor själv men blir sugen när trosor för män finns.
  • Anonym (Trosor)

Kolla på denna t.ex specialsydd för män. 

• Anonym (Tiger)

Jag har iaf förstått att jag inte är ensam och sen finns det en viss blandning av hur ni tjejer ser på män i trosor, tack för era svar! 

Drar väl på mig ett par svarta stringtrosor i satin med lite fin spets på och njuter av dagen då!

Svar på tråden Män som har trosor?