Bejje skrev 2023-08-18 22:31:19 följande:
Låter konstigt för mig som man som aldrig testat, men jag kan förstå kommentarerna om det hela som vissa gjort, men jag vettefan om jag är man nog att ens testa. Skulle kännas så sjukt fel, som om man var bög fast man inte är det.
Förstå mig rätt, jag har inget mot homosexuella, inte alls, men jag vill inte själv uppfattas som det när jag inte är det.
Detta är kanske en del i det. Jag har typ halvt homofobi eller hur man ska uttrycka det. Jag har inget mot att andra är det, men jag vill inte gå runt i strumpbyxor eller rosa kläder eller för den delen trosor. Vad skulle folk tänka om mig? Jag vill framstå som normal och jag tycker jag är normal.
Men säg att jag hade testat trosor och det var bra och min fru (som jag känner väldigt väl efter typ 14 år) hade tyckt det var OK,vilket hon säkert haade accepterat, så kanske jag hade gjort det, men då skulle det vara för att det faktiskt var mycket bättre än kalsonger, inte för sakens skull, utan för att det faktiskt var mycket bättre för mig själv.
Stackare det är mycket som snurrar runt i skallen på en stor vuxen karl.
Följ bara ditt inre, doppa tån i vattnet och våga eller stå vid sidan av och se på och se hur andra vågar, njuter och provar något nytt