Inlägg från: Anonym (Pernilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pernilla)

Män som har trosor?

Finns massor av trådar i detta ämnet.

Män i trosor är långt vanligare än många tror, läste senast att ca 10 % av männen i Sverige bär trosor regelbundet.

Jag lever med en trosman. Han är glad att jag gillar honom i trosor, så behöver han inte smussla/skämmas.

Ibland överraskar jag honom med fina trosor i gåva.

Funkar kanon för oss, har mycket hellre en glad kåt man i trosor än en ledsen man i kallingar.

Lycka till!

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 20:56:23 följande:

Är det inte svårt för en kille att få plats med paketet i trosor  

Visst finns det trosor och så finns det trosor?

Från små söta pyttetrosor till största mormors.

Gott urval att hitta fram till det man gillar och det som funkar.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:19:42 följande:
    Fast alla trosor är ju ungefär lika smala mellan benen
    Du har helt rätt så klart.

Det här är ingen exakt vetenskap, men alla som vill hittar rätt. Drömmer
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:34:59 följande:
    Nått måste dom jag hitta för det kan ju inte vara skönt om halva paketet hänger utanför trosan  
    Förstår vad du menar, men det kanske inte är det som är grejen. Bara att testa ett nytt material, ett nytt snitt, något nytt och spännande.. . Solig
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-08 21:53:25 följande:
    Kom just på att när jag läste recensioner en CKs stringtrosor på en hemsida så var det många killar som skrev att dom passar lika bra på killar  
    Why not?

Många av mina väninnor bär sina mäns skjortor... : )
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-09 10:41:24 följande:
    Jag kan inte låna kläder av min kille efter som han är 31cm längre än mig 
    Då lär han knappast låna dina kläder heller Drömmer
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-07-10 11:35:27 följande:

Jag har iaf förstått att jag inte är ensam och sen finns det en viss blandning av hur ni tjejer ser på män i trosor, tack för era svar! 

Drar väl på mig ett par svarta stringtrosor i satin med lite fin spets på och njuter av dagen då!

Låter skönt och som att du är gott sällskap

Njut av din stund på jorden 
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Förlåt) skrev 2023-07-10 20:44:51 följande:

Förlåt, men jag får lite rysningar vid tanken på män i trosor... Fruktansvärt omanligt!

Är du fast i gamla normer?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (gillar tjejkläder) skrev 2023-07-11 13:45:17 följande:

Har också trosor sen många år fast jag är man.
    Behöver ej nödvändigtvis vara spets eller string, men damtrosor som är tunna och mjuka är så mycket skönare. Nu använder jag också andra sköna "tjejplagg" som ex vis nu har jag en tunn somrig blommig kjol med vitt sommarlinne till.
    Bara för att man gillar dessa plagg, blir det lätt att man blir kallad gay, men så är inte fallet, även om jag ej har något emot gayfolk. När temperaturen faller har jag gärna ett par tunna strumpbyxor till min kjol eller klänning. Jättesnyggt och jätteskönt.
    Så..... njut av era liv och klä er som ni vill

Glad
  • Anonym (Pernilla)
    Mack87 skrev 2023-08-17 23:21:53 följande:

Det här är min frus senaste köp till mig

Grattis till er båda - ni har hittat fram till något gott ni gillar och njuter av! Bra bas att bygga vidare på!!
  • Anonym (Pernilla)
    Bejje skrev 2023-08-18 22:31:19 följande:

Låter konstigt för mig som man som aldrig testat, men jag kan förstå kommentarerna om det hela som vissa gjort, men jag vettefan om jag är man nog att ens testa. Skulle kännas så sjukt fel, som om man var bög fast man inte är det.

Förstå mig rätt, jag har inget mot homosexuella, inte alls, men jag vill inte själv uppfattas som det när jag inte är det.

Detta är kanske en del i det. Jag har typ halvt homofobi eller hur man ska uttrycka det. Jag har inget mot att andra är det, men jag vill inte gå runt i strumpbyxor eller rosa kläder eller för den delen trosor. Vad skulle folk tänka om mig? Jag vill framstå som normal och jag tycker jag är normal.

Men säg att jag hade testat trosor och det var bra och min fru (som jag känner väldigt väl efter typ 14 år) hade tyckt det var OK,vilket hon säkert haade accepterat, så kanske jag hade gjort det, men då skulle det vara för att det faktiskt var mycket bättre än kalsonger, inte för sakens skull, utan för att det faktiskt var mycket bättre för mig själv.

Stackare det är mycket som snurrar runt i skallen på en stor vuxen karl.

Följ bara ditt inre, doppa tån i vattnet och våga eller stå vid sidan av och se på och se hur andra vågar, njuter och provar något nytt
Svar på tråden Män som har trosor?