• Anonym (Tiger)

Män som har trosor?

Hej

Jag är 44 år och har nog i hela mitt liv varit fascinerad av trosor, det är så sjukt mycket sexigare med en kvinna i trosor än en helt naken kvinna. 

Nu har jag också märkt att det inte bara är upphetsande för mig själv att ha trosor på mig, men det är också otroligt bekvämt. Trosor är väldigt mycket skönare och bekvämare än kalsonger. 

Jag har egentligen två frågor nu;
    1) Finns det fler män som jag som gillar att ha på sig trosor?
    2) Vad tycker ni tjejer/kvinnor om att en kille/man har trosor på sig? 

Jag har inte berättat än för min fru, men hon har nog märkt det ändå när tröskandet sticker upp lite över byxlinningen. 

• Svar på tråden Män som har trosor?
  • Anonym (Pernilla)

Finns massor av trådar i detta ämnet.

Män i trosor är långt vanligare än många tror, läste senast att ca 10 % av männen i Sverige bär trosor regelbundet.

Jag lever med en trosman. Han är glad att jag gillar honom i trosor, så behöver han inte smussla/skämmas.

Ibland överraskar jag honom med fina trosor i gåva.

Funkar kanon för oss, har mycket hellre en glad kåt man i trosor än en ledsen man i kallingar.

Lycka till!

• Anonym (Tiger)

Tack för ditt svar Pernilla! Låter som ni har en sund inställning, men jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det var 10% som regelbundet när trosor. Tack för informationen. 

• Anonym (12)

1) Ja absolut, finns ju massor av sådana trådar här på FL.
    2 Jag tycker att det är fruktansvärt avtändande.

• Anonym (Micke i spets)

Jag sitter just nu i värmen utomlands i ett par hallonröda spetstrosor under mina shorts. Underbart att känna det silkeslena tyget mot mitt håriga skrev!

• Markus89

Jag är en gift man och jag använder alltid trosor så mycket skönare än kallingar mjuka tunna och svala och ger mig ett bättre stöd där nere skulle vara kul att skriva med andra som också gillar det 

• Freddie K

Det kan vara fint med en kille i ett par snygga trosor, men hellre en kille utan trosor. FlörtSkäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Helt okej)

Min man får klä sig i vad han vill så länge han mår bra av det.

Den enda gränsen går vid typ t-shirtar med rasistiska eller homofobiska budskap, men hade han haft det i garderoben hade vi ju inte varit tillsammans.

Men skulle han känna sig snygg i trosor eller tycka att det var väldigt skönt att ha på sig, skulle jag ha noll problem med det.

• Anonym (Hm)

Otroligt skönt? Bättre stöd? Kan någon förklara?

• Anonym (Tiger)

Hej Hm

För mig är det som att det är bättre stöd och så mycket mindre tyg, dvs mindre varmt. Och att materialet är skönare att ha mot kroppen. Dessutom är resåren oftast inte lika hård vilken gör att det känns bättre i midjan också.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-07-08 19:52:48 följande:

Hej Hm

För mig är det som att det är bättre stöd och så mycket mindre tyg, dvs mindre varmt. Och att materialet är skönare att ha mot kroppen. Dessutom är resåren oftast inte lika hård vilken gör att det känns bättre i midjan också.

Det där med bättre stöd förstår jag inte. Inget stöd låter det mer som i mina öron.
Svar på tråden Män som har trosor?