• Sanlin90

BIM Augusti 2023

Tempen dippade och jag fortsätter blöda, fattar noll.
    är lixom färskt blod inte sådär slemmigt och klumpigt som mensblod?!

• Sanlin90

Nu är det en fullt utblommad mens och det är verkligen MENS inte bortfalltblödningar jag brukar ha, nc satte ut ägglossning cd 33 vilket skulle gr mig en lutealfas på 14 dagarser isf ut som jag kanske har lite lågt progesteron men börjar med inositol nu varje dag och hoppas på tidigare ägglossning! Blir jag gravid i augusti finns chansen att det jag drömt så mycket om händer, har en vän som gick bort strax efter min dotter föddes och jag har drömt så mycket om att jag föder barn på hennes födelsedag 19de maj
  • Sanlin90
    Jennjenn91 skrev 2023-08-03 08:49:54 följande:

Nedrans!

Mens som ett brev på posten idag. Stannar dock kvar i gruppen men flyttar ner mig själv ett par veckor.. heeee heeee heee hejdå nu ska jag gråta en skvätt.

31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket
    1/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
    2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
    2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
    4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
    4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
    5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
    5/8 Virrevarr - 2:a barnet, 8e försöket
    7/8 Summer13 - 3:e barnet 
    8/8 1986 - 3:e barnet, 1:a försöket
    9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket
    9/8 Notalonee - 2:a barnet, 3:e försöket
    12/8 Lulu1987 - 1:a barnet, 8:e försöket
    12/8 Macbookpro - 1:a barnet, 3:e försöket 
    12/8-13/8 natalina1451 - 4:e barnet, 1:a försöket
    12/8-18/8 amiilee - 1:a barnet, 3:e försöket
    13/8 Horisonten - 4:e barnet, 1:a försöket
    13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
    13/7 Sanlin90 - 2a barnet, försökt sedan 2021
    17/8 Alvedon83 - 7:e försöket efter MF
    17/8 Lina98 - 1:a barnet, 16:e försöket
    19/8 Fruffe - 2:a barnet, 4:e försöket
    20/8 Bodbod - 1:a barnet, 5:e försöket
    20/8 Syskonförsök, 2:a barnet, försök 4 efter MF
    20/8 ggi123 - 1:a barnet, 12:e försöket
    21/8 Jaydess lover - 2:a barnet, 2:a försöket
    22/8 Ranin - 1:a barnet, 3:e försöket
    22/8 Barbrastreisand - 2a barnet, 12+ försöket
    23/8 Anna4732 - 2:a barnet, 2:a försöket
    25/8 Condii - 1:a barnet, 2:a försöket
    25/8 Pälsboll, 1:a barnet, 3:e försöket
    25/8 AliciaNN - 1:a barnet, 5:e försöket
    25/8 Pannkakssmet, 1:a barnet, 3:e försöket
    30/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 3:e försöket

Jag jar oxå gråtit en skvätt nu men försöker se fram mot min klocka som kommer så kan ju använda den redan mensens första dag
  • Sanlin90

Mycket märklig blödning dethär vet inte vad det är det är lixom avsolut inte spotting men det är rött blod utan klumpar och relativt mycket men jag har inte ont på samma sätt som vid mens men ändå sjönk ju tempen MEN den indikerar ju inte att äl skulle varit tidigare?! Jag blir inte klok på det här!

• Sanlin90
    EJT skrev 2023-08-04 07:35:15 följande:
    Nej, inte än! Jag måste ta kontakt med privat gynekolog i så fall antar jag. Eller brukar de beställa utomlands ifrån och experimentera själva? 

Får undersöka det om inte munkpepparn har effekt ☺️
    Det finns den här krämen https://moodmama.com/ det finns en för att få äl tidigsre och en för stt förlänga lutealfasen :) dyr men vet hannah teorin använt den
  • Sanlin90

Mensen började för 2 dagar sedan och jag har börjat med inositol, när borde jag börja med äl test tycker ni? ska jag börja direkt efter mensen eller typ cd 12 eller nått? Jag tror min kropp började försöka ägglossa från cd 14 förra cykeln men aldrig lyckades riktigt när jag tog munkpeppar, hoppas på mer lycka nu med inositolen!

• Sanlin90

Syskonförsök hur mycket tidigare har din ägglossning komit av inositol? (Även ni sndra som provat det??) jag har typ 3 digitala cb äl test kvar och massor billiga stickor så tänker jag använder cb sen när stickorna ökar men vet inte när jag ska börja testa, hoppas iaf att jag kanske hinner en augusti ägglossning till :)

• Sanlin90

blödning i 3 dagar och tar inositol men i em blandas blodet med äggviteflytningar, ska jag prova äl test ikväll Kanske?
    vet inte om det är en mens eller en bortfallsblödning :/

• Sanlin90

Idag tog klockan första tempen, jag har lyckats koppla ihop den med fertilityfriend så tog bort dom temperaturer som jag tagit innan men kommer fortsätta tempa oralt en cykel i nc för att se om det skiljer mycket sen kommer jag ta bort nc nästa gång den ska förnyas för jag tror kag kan lägga in två olika tempar i ff oxå om jag känner behov av att fortsätta med oralt med.
    jag hade 36,32 oralt och 35,32 enligt klockan så den verkar diffa 1 grad men jag tänker lite så att det är ju egentligen strunt samma vad tempen är bara den visar variationerna i tempen?

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 08:40:54 följande:

Precis som du säger, de är variationen så tycker du kan hålla dig till ett sätt redan nu :) 

Det va mer att jag inte vet om den reagerar på annat typ om det är kallare i rummet eller liknande eftersom den mäter på handleden :) känns tryggare att följa upp båda ett tag iaf, tror min nc går ut om 30dagar ca sen uppdaterar jag inte :)
Svar på tråden BIM Augusti 2023