• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-30 07:38:01 följande:

Se vad som händer imorgon med tempen. :) ordentliga ökningen kan komma då om ägget släppte inatt. 

Hoppas det ! Hjärta
  • Sanlin90

Tror det är ägglossning idag, jag ligger med världens migränanfall sedan inatt.
    vi låg senast sen lördag kväll, räcker det om ägget släppte inatt? Hade troligen min peak på ältest natten mellan fredag till lördag
  • Sanlin90

är det vanligt att få migrän när man har ägglossning? Innan dottern kunde jag få lite ont i huvudet men den här smärtan är bland dom värre migränerna jag haft, har tagit tablett nu och hoppas det ska hjälpa, den första hjälpte bara lite?
    bet ihop och fick till en snabbis med sambon dock ifall det hjälper om det är ägglossning, har molvärk så hoppas.

• Sanlin90

Tempen ökade idag men jag vaknade en timme tidigare än vanligt, den ökade till 36,80 men om jag använder områknaren skulle det vara 36,92. vet inte om man ska räkna om eller inte. 

• Sanlin90

Jag har gjort det innan men aldrig dagen efter trolig ägglossning så blir osäker på hur jag ska göra nu, jag tror ändå äl varit faktist!

• Sanlin90

Förresten har man ägglossningen på sänkningen eller höjningen har aldrig fattat det?!

• Sanlin90

Jag hade förhoppningsvis äl igår så bim lär vara typ 11-12/8 men jag tänkte testa den 9onde då sambon fyller år men antar det kanske blir lite tidigt.

Svar på tråden BIM Augusti 2023