Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Ta det!! håller tummarna! 

Janbo skrev 2023-08-19 09:28:17 följande:
    Ja, det har jag 😂
  • Syskonförsök

Jag ser! Men jag hatar de där testen, känns som många lagt upp spök på dem!! Men de där borde väl vara något!!?

Janbo skrev 2023-08-19 09:55:47 följande:
    //

Så alltså.. jag ser en mycket mycket svagt blått streck (sambon ser det också). Läste av testet direkt efter 3 min och fotade. Äl+10 och bim-6 så det ska ju inte vara något annat än svagt. Ser ni eller uppläsningen klarar inte det? Förra gången testade jag först på äl+12 och då dyntes det mer (om än svagt).
  • Syskonförsök

Jag har alltid digitalt testa tidigt hemma ifall en ser ett svagt plus på vanligt test ;) så skönt att kunna bekräfta med!!

Janbo skrev 2023-08-19 10:35:32 följande:
    Har tyvärr inget digitalt testa tidigt tror jag.. 😬 
    Jag tycker det ser ut som det positiva i juli fast ännu svagare. Testar om någon dag igen så borde det i så fall ses tydligare 😊
  • Syskonförsök

Aha! Min första graviditet fick jag dock plus på dem äl+10. :)

Janbo skrev 2023-08-19 10:51:06 följande:
    Jag har nog bara råkat köpa några extra med veckoindikator istället dumt nog 😂
  • Syskonförsök

japp :) haha ja då är det bäst att vänta! När testar du igen?

Janbo skrev 2023-08-19 11:30:38 följande:
    Men de mäter väl från 25 mlU medan ultratidigt feån 10
    mlU? Tänker att det är onödigt att slösa ett sådant, har dessutom redan hällt ut urinet 😅 To be continued?
  • Syskonförsök

Ja usch. Jag börjar tro mitt negativa idag innebär de är kört ändå. googlar ihjäl mig på hcg nivåer och känns tyvärr som liten chans att de dyker upp ett plus senare! :/ jag som verkligen trodde min fina graf och det lilla illamåendet var något!

Janbo skrev 2023-08-19 12:13:28 följande:
    Har ett vanligt ultratidigt till. Testar med det på måndag, är det starkare så testar jag kanske med veckoindikator. Men rädd att få ?inte gravid? så väntar kanske.. ahh jag vet inte!! 😂 
  • Syskonförsök

Tack.❤️ 

Janbo skrev 2023-08-19 12:31:02 följande:
    Håll hoppet uppe! Har läst vad du skrivit om när du plussade förra gången och vilken dag efter dippen. Det är absolut inte kört och jag håller alla tummar jag har 💕
  • Syskonförsök

Har haft flera kemiska och både blött mindre eller lika. har dock alltid tagit gravtest för att se att de faktiskt var kenisk/missfall så de inte är blödning även om en är gravid fortsatt. Har du fått negativt test?

babybel95 skrev 2023-08-19 21:36:28 följande:

Ni som varit med om en kemisk graviditet, hur länge har ni blött? Jag började ju blöda igår men idag blöder jag väldigt lite, så som jag brukar på näst sista/sista mensdagen. Har ?mensen? efter en kemisk varit annorlunda för er? 

• Syskonförsök

Godmorgon! 

Tyvärrr verkar inte min fantastikt vackra graf betyda något! Tempen började sin dipp idag och negativt test.
    inväntar mensen tisdag och försöker se det positiva med att nu får jag åtminstone dricka drinkar i Grekland. 

• Syskonförsök

Jag trodde absolut de var något med så här fin graf! Plus att jag från igår blivit mer och mer illamående plus ömma bröst. men testen ljuger ju inte så de är väl bara pms 🥲 och även om en KAN plussa senare så tror jag ändå de borde synts nu. 

men grattis till dig ❤️

Janbo skrev 2023-08-20 09:48:44 följande:
    Nu är jag inte proffs på tempning men det känns ju lite för bra att ha en sådan temp men inte vara gravid? Varför tempar man egentligen om kurvan ser rätt ut men ändå är det inget?

Skickar massa pepp till dig ❤️ Och en vecka i Grekland gör inte bara gott för kropp och själ utan tiden till äl går snabbare 😎
  • Syskonförsök

Tack, hoppas det vänder så för mig med! det är ju så jobbigt när en försöker och försöker och en sån här graf fick upp mina förhoppningar alldeles för mycket 🥲 

Lele88 skrev 2023-08-20 14:59:52 följande:
    Syskonförsök - Det är ju egentligen inte kört förrän mensen dyker upp. Jag fick mitt plus först på bim+2 med dottern. Fick negativt bim-2 och trodde det vart kört, men tog ett test till när mensen aldrig dök upp. Hoppas på det bästa för dig 🤗
  • Syskonförsök
    condii skrev 2023-08-20 18:19:27 följande:

Ni som tempar och har plussat, kan ni inte dela era grafer? 🤩

Här är en tidigare som tyvärr slutade i missfall :)
  • Syskonförsök

Spännande trend denna, när vi plussade hade vi också väldigt lite sex? är tricket kanske mindre sex?😅

• Syskonförsök

Men oj vad spännande! Hade velat se ett test! 

mololo då, har du testat?

cutepenguin skrev 2023-08-22 07:11:58 följande:

ÄL+11 idag och mensen har inte dykt upp än. Brukar alltid få mens ÄL+9 eller ÄL+10 så det lutar åt att detta kanske tagit sig.. Vågar dock inte testa ännu 😂 Har inga testa-tidigt hemma heller.

• Syskonförsök

Tidiga test eller inte?

Mololo skrev 2023-08-22 09:19:06 följande:

Negativt i morse (äl+10) men hade bara rfsu och babyplan test hemma, vilket jag hört inte är så vanligt att man får plus innan bim. Så försöker intala mig själv att det var för tidigt. 😅

Svar på tråden BIM Augusti 2023