Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

Min tomat är gravid!!! 😂😂
    jag har sett alldeles för många reels med tomater som är gravida så var tvungen att prova! ;) nu tog jag sedan grav testet och höll upp i spegeln och sa till mig själv att snart ska JAG få ett test att se ut så här. 

varm kram till er alla och en klapp på axeln för hur grymma ni är alla tjejer. Att vi orkar, både kampen för plusset, att behålla plusset och sedan födsel, uppfostran och allt därtill. Vi är grymma, oavsett hur lång tid kampen tar.❤️ snart är detta vi istället för tomaten ❤️❤️

• Syskonförsök

Hahaha nej de har tydligen hcg! Jag lovar att de är tomaten. Jag är bara på äl+2😂😂 det är därför jag var tvungen att prova - sett reels med andra som fått positivt av en tomat och inte helt trott på de! men de funkade! 

Alvedon83 skrev 2023-08-10 20:31:38 följande:
    Men va haha ger tomater utslag på hcg? Eller är det ett prank jag inte förstår😄 
  • Syskonförsök

Kan tipsa om att Viktväktarna hade en sommarkampanj! Vet ej om den är kvar men värt att kolla. Det är lugn viktminskning som kan tas samtidigt som försöka skaffa barn. En får också säga upp i förtid om en blir gravid. Jag har gått ner 4kg nu på 4 veckor :)

Bodbod skrev 2023-08-11 07:58:09 följande:

@Horisonten Jag skulle tagit ett test och litat på det. Jag tog ett idag och bestämde mig bara för att lita på resultatet. Så när det stod "Inte gravid" så kände jag ok nya tag att försöka gå ner ett par kilo innan nästa försök haha (eftersom jag verkligen behöver det). Försöker vara positiv men jag vet att det är svårt. Håller verkligen mina tummar för dig! Men för sinnesfridens skull är det skönt att bestämma sig för att lita på de resultat man fått/ta ett sista och försöka blicka framåt. 

• Syskonförsök

Jag vill också hålla så länge jag kan MEN har samtidigt en resa bokad till Grekland och bim är samma dag vid reser😂 vill inte riktigt bli ledsen om mensen kommer då så vill samtidigt testa innan och hunnit skaka av mig det och fokusera på resan i så fall?! Så vet inte hur jag ska göra 😂

Janbo skrev 2023-08-12 08:46:47 följande:

Håller med 😫 Förra gången testade jag (och plussade) på äl+12. Missfallet startade sedan äl+15 (bim) så jag vet inte? Rädsla för att vara med om samma igen så får se.. testar helst 25/8 på bim men kommer ju aldrig kunna hålla mig 😂

• Syskonförsök

Bim 22/23 augusti och reser lunchtid 23e! 

jag vill alltid testa på helgen innan en dricker vin så kanske blir test redan fredag/lördag innan😅

Janbo skrev 2023-08-12 10:33:48 följande:
    Då hade jag nog testat dagen innan ☺️ När har du bim?

Och så härligt med Grekland.. 😍
  • Syskonförsök

Då är det ju äl+9/10 på fredagen och 10/11 lördag så kan ju synas. framför allt kan jag aldrig dricka vin innan negativt test 😂 men annars testa även dagen innan resan! Troligtvis alla dagar ;) skulle ALDRIG kunna hålla mig till test när jag kommer hem utan vill ju veta om jag kan dricka och äta allt när jag är borta!!! Hahah

Janbo skrev 2023-08-12 11:15:24 följande:
    Bra tänkt där 😎 Det kan ju dock vara för tidigt att testa då? Men då kanske det ?hjälper? besvikelsen om mensen dyker upp under semesterveckan. Och om det inte gör det, testa när du är hemma 🤩
  • Syskonförsök

Men va, menar du att du plussade efter sen mens på resan då??? Jag skulle aldrig kunna dröja de, kommer vilja endera dricka med gott samvete eller avstå alkohol 😂

cutepenguin skrev 2023-08-12 12:10:16 följande:

Men vad härligt att åka utomlands 😍 Jag hade BIM typ samma dag vi åkte till Spanien i maj. Vågade verkligen inte testa innan, så jag testade när halva veckan gått 😂 Vet inte om jag hade klarat det igen..

• Syskonförsök

Hahahahah underbart!!

cutepenguin skrev 2023-08-12 12:36:46 följande:

Haha japp! 😂 Grejen var att vi haft sex en gång på hela den månaden, och jag trodde verkligen inte jag skulle bli gravid även om jag hoppades. Så när mensen inte dök upp började jag säga till min sambo att jag kanske är det ändå medan han absolut inte trodde det. Så när mensen var 4-5 dagar sen tänkte jag att jag testar 😂 Tog med mig graviditetstest i hemlighet när vi packade, så när jag gick in i sovrummet och det stod Gravid 1-2 fick han en chock 😂

• Syskonförsök

Hahahah exakt så!!

Janbo skrev 2023-08-12 12:42:38 följande:
    Jag hade troligen gjort samma. Och laddat resväskan med test 😂
  • Syskonförsök

äl är ju dagen innan tempen höjs och ff sätter alltid ut det så men nc sätter ut dagen efter? har inte kollat din kurva men är det som nc så kan det ju vara en dag tidigt i så fall :) 

Alvedon83 skrev 2023-08-12 21:56:45 följande:
    Nä kurvan är jättefin men tycker det verkar märkligt med äl på en snustorr sekretdag?
Svar på tråden BIM Augusti 2023