Mitt äktenskap/förhållande kommer att ta slut om det inte blir ändring behöver alla tips och råd. Jag har hög sexlust men inte hon längre.
Vi har varit ihopa i snart 20 år. Vi är 30+ har 3 barn jag förstår att allt de är tidskrävande och man försöker pussla ihop vardagen med familj barn skola jobb osv. Jag har levt ett annat liv tidigare av svek dumheter osv och förstår också att de har betydelse i förhållande när man skadat en person så hon har valt att stanna i detta då måste det betyda att hon forfara de älskar mig eller tycker synd kanske för jag är barnens pappa.
SEX/KÄRLEK
Vårat sexliv har alltid funkat ok fram tills för 2 år sen ungefär då jag ville utforska mer med just henne och har högre sexlust än henne. När jag frågar vad gillar du säger hon kyss o smek helt ok för mig tycker också om det. När jag frågar henne har du någon fantasi säger hon nej. Jag tycker det är konstigt för dom flesta har en fantasi. Jag köpte sexleksak SATISFYER till henne hon blev helt emot men sen efter ett tag när hon testade tyckte hon det är ok men när jag föreslår att vi ska andvända säger hon alltid nä nt nu så de blir ju inte så ofta och det är ok får leva med det. När jag försöker pussa henne säger hon de sticks när jag försökerta på henne säger hon ahh typ som vad tråkigt eller vill inte.jag är den som behöver kärlek och intima biten men de känns som hon inte behöver den alls.
När vi umgås snackar hon bara om jobb,barnen,skola och kanske vad ska vi äta. Hon brukar inte säga jag älskar dig de är alltid jag som säger de. Har stort behov av bekräftelse då jag känner mig ODUGLIG vet inte vad jag ska göra.
Snackar jag om sex med henne så snackar hon inte så mycket om det hon säger det är ok hon kommer när vi har sex o det är bra. Jag njuter av att få henne tillfredställd men hon fattar inte riktigt att jag gillar det. Hon tar inte åt sig komplimanger när jag säger så snygg du är då är hon helt så pff typ som att jag inte menar det. Men jag menar det från hjärtat.
Vill även tilläga att hon tar aldrig typ intiativ. Hon säger att jag alltid är på henne men är inte jag på så hade det aldrig blivit något iheller. Jag har även försökt att inte vara på och gå in på toletten och onanera för och inte vara på. Jag har även sagt till henne att jag onanerar för vill inte vara på vill resoektera dig då säger hon ska jag vara tacksam för de typ. När vi har sex så känns de oftast som påtvingat för att jag har lust och hon inte. Jag fråga henne även vad tänder du på då säger hon nä inget speciellt kyss smek osv jaha tänder du på när du tittar på den o den står upp nä de är bara en pennis typ "äckligt" men jag kan gå igång bara jag tittar på henne naken tex.
Jag vet inte vad jag ska göra längre har försökt att prata med henne och sagt jag vill inte heller behöva gå söka detta hos någon annan för det är dig jag älskar och dig jag vill ha detta med. Då säger hon ja men de handlar bara om sex för dig.
Sorry om jag skrivit osammanhängande men vet inte var kag ska börja och vart jag ska sluta.
Alla tips och råd är välkommna och ge mig gärna feedback