• Nutid

Mitt äktenskap/förhållande kommer att ta slut om det inte blir ändring behöver alla tips och råd. Jag har hög sexlust men inte hon längre.

Jag känner tydligt igen mig I din  situation  och jag gjorde lite som en del ovan föreslår anpassa sig väntar in henne göra mer på olika sätt. Det fungerar inte alls. Och mitt råd är att verkligen hitta vad hon vill föreslå gärna parterapi. Som du beskriver det får jag känslan att hon inte berättar allt för dig. I vilket fall det kommer inte lösa sig av sig själv.

• Nutid
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-07-02 21:04:03 följande:

Nutid hur menar du att hon inte kommer berätta?

Jo jag tänker att hon kommer att berätta men att hon har svårt att göra det, därav vore parterapi bra för att hjälpa henne på traven. Att bra vänta på att hennes lust ska komma genom att passivt vänta, (det jag gjorde) tror jag inte kommer att leda er framåt. Det kan vara så att hon tycker det är jättejobbigt att du är på och att hon känner du inte ser henne utan bara en kropp. Eller något annat jag vet inte men det är större  chans att hitta en väg framåt om ni får hjälp.
Svar på tråden Mitt äktenskap/förhållande kommer att ta slut om det inte blir ändring behöver alla tips och råd. Jag har hög sexlust men inte hon längre.