Inlägg från: Anonym (Öken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Öken)

Mitt äktenskap/förhållande kommer att ta slut om det inte blir ändring behöver alla tips och råd. Jag har hög sexlust men inte hon längre.

Men jösses människa! Läs igenom ditt inlägg. 

JAG tycker det är konstigt för de flesta har en fantasi.

Hon tycker du sticks. Fixa det! 

Sluta tjata om sex. 

Har du svikit henne (otrohet?) så får du stå ditt kast. Det här är hur det påverkade henne. Jag förstår henne och har även varit i samma situation. 

Jag tycker ni ska överväga skilsmässa. Ni har mer problem än sexlivet. 

• Anonym (Öken)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-07-02 15:56:52 följande:

(Öken) allt stör henne läs e de nt skägg så e de något annat. Men vill gärna ha råd och inte påhop tack

Du fick mitt råd. Jag har varit hon och det är kört för er två. 
    Vad bestod sveket av? 
  • Anonym (Öken)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-07-02 21:04:03 följande:

Nutid hur menar du att hon inte kommer berätta?

Om jag får flika in angående det..Jag förstod inte att det var kärleken, respekten till min man som var borta. Min förlorade sexlust tog jag på mig själv och han la ocå skulden på mig. Omedvetet för han ville ju ligga med mig så anledningen låg inte hos honom. Jag förstår att han tänker så. 
     Jag sa att jag visst älskade honom men det sa jag för att det förväntas, jag trodde på min lögn. 
    Mannen jobbade borta i 3-7 dagar, 3 barn, ingen familj runt, han var skuldsatt innan mig och fortsatte ljuga om pengar. 
    När han var hemma stod kuken. Han kunde inte krama mig utan att kuken stod. Kyssa ville jag inte eftersom  kuken stod direkt.  Män kanske tror vi blir smickrade och det rinner till i nöjesfältet. En del kanske reagerar så. Jag ville bara få avlastning, umgås med honom och barnen. Knulla var sist på listan. 
    Jag kunde inte med att öppna min kropp och låta honom krypa in i mig. Jag behövde vara glad och tillfreds för att knulla, han behövde knulla för att bli glad och tillfreds.
    Nu som skild är jag unicorn till par och varit på flera swingerklubbar. Min sexlust är det inget fel på. 
  • Anonym (Öken)
    Nutid skrev 2023-07-02 21:44:10 följande:
    Jo jag tänker att hon kommer att berätta men att hon har svårt att göra det, därav vore parterapi bra för att hjälpa henne på traven. Att bra vänta på att hennes lust ska komma genom att passivt vänta, (det jag gjorde) tror jag inte kommer att leda er framåt. Det kan vara så att hon tycker det är jättejobbigt att du är på och att hon känner du inte ser henne utan bara en kropp. Eller något annat jag vet inte men det är större  chans att hitta en väg framåt om ni får hjälp.
    Håller med. 
Svar på tråden Mitt äktenskap/förhållande kommer att ta slut om det inte blir ändring behöver alla tips och råd. Jag har hög sexlust men inte hon längre.