Inlägg från: Anonym (Man får acceptera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man får acceptera)

Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.

Beauceron skrev 2023-07-14 03:04:48 följande:

Jag har inte läst alla svar, men?

Lägg av.

Du är inte äcklig. Du är värd ansträngningen. Det är för guds skull inget konstigt med att vilja känna njutning, speciellt inte den maximala, berusande känslan av en orgasm. En lustfylld kemisk glädjeexplosion i hjärnan? JA TACK. x) Det är ju ett rus utan droger. Det är rätt jävla fantastiskt egentligen. Det får du absolut inte ha skuldkänslor över. Lägg av! <3 Hopp i säng, fram med brr-brr å öva för fan. Chop-chop!

Angående din parter är det uppenbart att han är lite som en varm bajs. Man kan nämligen vara en bästa kompis, en fantastisk pappa, och en varm bajs, samtidigt. Det kallas att vara multifaceted, på engelska. Det är inte rimligt att vägra sin partner stöttning, när det behövs. Det ingår liksom i konceptet med en relation, kan jag tycka. Man ska vara ett team. Man ska vara starka individer som blir starkare av att vara tillsammans. Man ska gynna varandras existens, förbättra varandras livskvalitet, av att vara just tillsammans. Det finns inte plats för egoism i en relation. Då kan man dejta en spegel i stället.

Om han vägrar ge dig den tiden, engagemanget och omtanken som DU DEFINITIVT ÄR VÄRD, så kan du släppa honom som den varma bajs han är. Din önskan är INTE orimlig!!!

Hon ska skämmas för hon vill ha rättighet till sex. 
    Hon accepterar inte ett liv utan orgasm
    Anonym (G) skrev 2023-07-15 08:26:20 följande:

Alla män som tycker att "man får ta ansvar för sin egen orgasm" kommer naturligtvis att acceptera att de aldrig mer kommer att få orgasm genom penetration, bli avrunkade eller avsugna. De ska ju själva ansvara för sin orgasm?

Fram med fröken höger, det är allt som står till buds då! 

Det är redan så att man måste acceptera om man blir utan sex och sexuell njutning för annars ska det handla om rättighet till sex 
    Beauceron skrev 2023-07-15 00:41:08 följande:
    Du är lite dum i huvudet.
    Sex fördelas redan inte rättvist. 
    Det ska inte finnas någon undantag där kvinnor får kräva mer sex än vad de redan har. 
    Beauceron skrev 2023-07-14 03:04:48 följande:

Jag har inte läst alla svar, men?

Lägg av.

Du är inte äcklig. Du är värd ansträngningen. Det är för guds skull inget konstigt med att vilja känna njutning, speciellt inte den maximala, berusande känslan av en orgasm. En lustfylld kemisk glädjeexplosion i hjärnan? JA TACK. x) Det är ju ett rus utan droger. Det är rätt jävla fantastiskt egentligen. Det får du absolut inte ha skuldkänslor över. Lägg av! <3 Hopp i säng, fram med brr-brr å öva för fan. Chop-chop!

Angående din parter är det uppenbart att han är lite som en varm bajs. Man kan nämligen vara en bästa kompis, en fantastisk pappa, och en varm bajs, samtidigt. Det kallas att vara multifaceted, på engelska. Det är inte rimligt att vägra sin partner stöttning, när det behövs. Det ingår liksom i konceptet med en relation, kan jag tycka. Man ska vara ett team. Man ska vara starka individer som blir starkare av att vara tillsammans. Man ska gynna varandras existens, förbättra varandras livskvalitet, av att vara just tillsammans. Det finns inte plats för egoism i en relation. Då kan man dejta en spegel i stället.

Om han vägrar ge dig den tiden, engagemanget och omtanken som DU DEFINITIVT ÄR VÄRD, så kan du släppa honom som den varma bajs han är. Din önskan är INTE orimlig!!!

Du tar upp saker som inte handlar om att ge och ta.
    Du tar upp att sexuell njutning är viktigt och völdigt skönt. 
    Det är orelevant om det ska enbart handla om att ge och ta. Att syftet bara är för han får orgasm så ska kvinnan få det. 
    Du kan inte acceptera ett liv utan sexuell njutning. Det borde handla om rättighet till sex 
    Anonym (G) skrev 2023-07-15 08:26:20 följande:

Alla män som tycker att "man får ta ansvar för sin egen orgasm" kommer naturligtvis att acceptera att de aldrig mer kommer att få orgasm genom penetration, bli avrunkade eller avsugna. De ska ju själva ansvara för sin orgasm?

Fram med fröken höger, det är allt som står till buds då! 

Så en man kan tvinga kvinnor till sex? 
    Anonym (Usch) skrev 2023-07-13 23:01:59 följande:

Fy vilka vidriga karlar i den här tråden!! Så otroligt egoistiska med skev kvinnosyn!
    Vaddå "man tar ansvar för sin egen orgasm"?? Vilket jävla skitsnack!! Är inte tanken med att vara två att man istället tar ansvar för varandras orgasm, lust och välmående?? Allt blir ju betydligt roligare så och så har jag och min man alltid levt! Men om ni bara får ert så får kvinnan sköta sitt bäst hon vill?? Då betydligt fler män än kvinnor får orgasm av enbart penetrering. Skvätta och somna och sen får kärringen väl klara sig själv?? Gode gud, gör så ni aldrig ens sett en riktig kvinna naken mer än på internet och bara föreställer er hur det "borde" vara, än att det faktiskt är så här ni faktiskt fungerar!

Du har sex redan av egoistiska orsaker.
    Du har inte sex pågrund av npgon välgörenhet och du vill enbart ge så länge som du gynnas av det. 

Fy vilka vidriga karlar i den här tråden!! Så otroligt egoistiska med skev kvinnosyn!
    Vaddå "man tar ansvar för sin egen orgasm"?? Vilket jävla skitsnack!! Är inte tanken med att vara två att man istället tar ansvar för varandras orgasm, lust och välmående?? Allt blir ju betydligt roligare så och så har jag och min man alltid levt! Men om ni bara får ert så får kvinnan sköta sitt bäst hon vill?? Då betydligt fler män än kvinnor får orgasm av enbart penetrering. Skvätta och somna och sen får kärringen väl klara sig själv?? Gode gud, gör så ni aldrig ens sett en riktig kvinna naken mer än på internet och bara föreställer er hur det "borde" vara, än att det faktiskt är så här ni faktiskt fungerar!

Om man tar gemensamt ansvar för bådas orgasm, varför inte kvinnan då sagt något om hennes orgasmer? 
    Så jag får tvinga dig till sex och hänvisa till det här? 

"
    Du är inte äcklig. Du är värd ansträngningen. Det är för guds skull inget konstigt med att vilja känna njutning, speciellt inte den maximala, berusande känslan av en orgasm. En lustfylld kemisk glädjeexplosion i hjärnan? JA TACK. x) Det är ju ett rus utan droger. Det är rätt jävla fantastiskt egentligen. Det får du absolut inte ha skuldkänslor över. Lägg av! <3 Hopp i säng, fram med brr-brr å öva för fan. Chop-chop!"
    Hans sexliv kan se annorlunda ut än vad ditt gör. 
    Så män skulle kunna hävda att du är egoistisk om du inte vill ha analsex för det ska handla om att ge och ta vid sex?! 
    Ordinär Man skrev 2023-06-28 09:15:34 följande:

Hans egen orgasm. Hans ansvar.

Hennes orgasm. Också hans ansvar.

Och om han klagar kallas det tjatsex och rättighet till sex. 
    Och var i lagstiftningen står det att det nu handlar om något annat än tjatsex? 

Så en kvinna måste fortsätta när hon vill inlett ett samlag?
    Kan en man säga att hon är skyldig honom sex för han redan gett henne njutning men inte fått något själv av henne. 
    Du får göra slut och skaffa dig en ny sexpartner om du får den möjligheten. 
    Du har inte rätt till sex 
    Anonym (3barnsmamma) skrev 2023-06-28 07:54:19 följande:
    Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.

Jag satte ner foten till min sambo och sa att jag också vill få orgasm när vi har sex. Sedan dess ha vi haft mindre och mindre sex, nu knappt alls (det går månader emellan). han Tittar istället på porr och runkar, inte överdrivet mycket men någon gång i månaden. hans förklaring är att det är så jobbigt att ha sex när han måste anstränga sig för att jag ska komma?! Någon som varit med om liknande? hur löser man ett sånt problem i en relation. mår just nu bajs över att han tittar på porr och runkar istället för att vara med mig och är helt oförmögen att få orgasm varesig på egen hand eller om han skulle försöka för att det enda jag kan tänka på hur Äcklig jag känner mig som Resultat över att det är så besvärligt att jag också Vill njuta? 

Samma regel gäller även för männen. 
    Man kan bli utan sex och njutning även om man har en annan åsikt.
    Då är det den andra personen som har en vetoröst för vilken orsak som helst. 
    Du har en vetoröst att göra slut för vilken orsak som du vill. 
Svar på tråden Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.