Han vill inte ha sex, för att jag vill få orgasm.
Jag har inte läst alla svar, men?
Lägg av.
Du är inte äcklig. Du är värd ansträngningen. Det är för guds skull inget konstigt med att vilja känna njutning, speciellt inte den maximala, berusande känslan av en orgasm. En lustfylld kemisk glädjeexplosion i hjärnan? JA TACK. x) Det är ju ett rus utan droger. Det är rätt jävla fantastiskt egentligen. Det får du absolut inte ha skuldkänslor över. Lägg av! <3 Hopp i säng, fram med brr-brr å öva för fan. Chop-chop!
Angående din parter är det uppenbart att han är lite som en varm bajs. Man kan nämligen vara en bästa kompis, en fantastisk pappa, och en varm bajs, samtidigt. Det kallas att vara multifaceted, på engelska. Det är inte rimligt att vägra sin partner stöttning, när det behövs. Det ingår liksom i konceptet med en relation, kan jag tycka. Man ska vara ett team. Man ska vara starka individer som blir starkare av att vara tillsammans. Man ska gynna varandras existens, förbättra varandras livskvalitet, av att vara just tillsammans. Det finns inte plats för egoism i en relation. Då kan man dejta en spegel i stället.
Om han vägrar ge dig den tiden, engagemanget och omtanken som DU DEFINITIVT ÄR VÄRD, så kan du släppa honom som den varma bajs han är. Din önskan är INTE orimlig!!!
Hon accepterar inte ett liv utan orgasm