Gravid med bf Mars
Men summa summarum så skulle jag absolut säga att det är magmusklerna som är ovana och kanske att man borde träna dem mer än jag har gjort tidigare.
Jag fick svar i förrgår. Bebis har kromosomavvikelse. Idag ska vi tillbaka till sjukhuset för att prata om hur vi ska gå vidare nu. Fy vad allt känns tungt just nu.
Måste bara få ventilera här att jag är så trött på att vara illamående! Jag går in vecka 12 på onsdag och många säger att illamåendet brukar avta då. Men sedan jag gick in i vecka 11 och en del innan dess jar mitt illamående ökat?!
Suck...
@ Towiie och Cottis:
Åh, känns skönt att inte vara ensam även om det är synd om er!
Nej, jag har inte provat något receptbelagt ännu. Men jag får väl göra det om det inte blir bättre. Jag har bara provat receptfria åksjuketabletter hittills vilket har hjälpt lite grann, men inte nu längre. Inte heller småätande hjälper längre och det värsta är att jag är inte sugen på någonting knappt...
@Cottis:
Tack för tips!
Hej, jag ska ta KUB imorgon, är det någon som vet hur långt tid det tar att få svar? Är otålig och vill berätta, men vill vänta på resultat först om allt ser bra ut! /Mvh
Ta
Är det någon i gruppen som är sjukskriven? Jag har jobbat den senaste månaden, men vet inte om jag orkar mer. Mår så sjukt illa hela tiden. Hade hoppats att det skulle gå över nu när v. 14 lider mot sitt slut, men jag känner snarare att kroppen verkar börja bli immun mot Xonvea som hållit mig uppe. Kräks mer nu än jag gjorde för ett par veckor sedan. Har mått illa varje sekund sedan v. 4/5.
Nu har jag fått svar på KUB! Allt ser bra ut! Jag är så lättad och tacksam! <3 Nu ska jag fira med något mumsigt! :D