• Stjärnskottet

Kvinnor, dags att sluta ljuga om stringtrosor

När stringtrosan kom var den ett sexplagg. Inte konstigt, eftersom hela rumpan hängde ut. Men idag hur jag hur andra kvinnor ljuger om varför de har strings. Låt oss ta en titt på lögnerna:

1) Jag har string för att det är skönt.
    NEJ, det är inte skönt med en rem mellan skinkorna. Visst att man vänjer sig, men skönt är det fan inte.

2) Jag har string för att slippa troskanter.
    NEJ, det har du inte. Du har string för att du känner dig sexig i dem, och för att den känslan ökar självförtroendet. String lämnar troskanter, vill man slippa dem är det sömlöst som gäller.

3) Jag har string för att jag trivs i det.
    NEJ, du har string för att din kille tycker om det, och det får dig att känna dig åtråvärd och det mår du bra av. Alternativt punkt nummer 2.

Alla de här lögnerna om string kom i samband med feminismen, då det helt plötsligt blev fult att som kvinna säga att man gjorde någon uppoffring för sin kille. Helt plötsligt skulle allt handla om JAG JAG JAG. Om då började kvinnor ljuga om varför de hade stringtrosor.

• Svar på tråden Kvinnor, dags att sluta ljuga om stringtrosor
  • Anonym (Abc)

Du kanske bör ställa sig frågan varför det för dig så upprörd? Varför du låter andras underklädesval på verka ditt humör?

Du kan välja glädje vet du.

• Stjärnskottet
    Anonym (Abc) skrev 2023-06-06 13:33:07 följande:

Du kanske bör ställa sig frågan varför det för dig så upprörd? Varför du låter andras underklädesval på verka ditt humör?

Du kan välja glädje vet du.

Det är lögnerna som gör mig upprörd.
  • Anonym (gg)

Varför ens bry sig om vad andra har för trosor?

• Stjärnskottet
    Anonym (gg) skrev 2023-06-06 13:35:14 följande:

Varför ens bry sig om vad andra har för trosor?

Det är intentionen det handlar om. Och lögnerna.
  • Anonym (gg)

Men om jag svarar då, jag har både string, sömlöst, hipstertrodor vanliga tanttrosor och trosor med maggördel etc etc etc

Jag har de som passar för dagen. Är det tighta byxor väljer jag inte tanttrosor.

Jag känner personligen ingen skillnad beroende på vilka trosor, det enda jag kan tycka är obekvämt är trosor med vass spets.

• Anonym (gg)

Och jag har ingen man i mitt liv sedan 5 år, har inte sex heller, så ingen ser mig i trosorna.

• Stjärnskottet
    Anonym (gg) skrev 2023-06-06 13:38:14 följande:

Och jag har ingen man i mitt liv sedan 5 år, har inte sex heller, så ingen ser mig i trosorna.

Varför läser du inte TS? Du har ju inte ens läst.

Och påstå inte att det inte är skillnad att ha string och vanliga. Har man inte fel på känseln känner man extremt stor skillnad.
  • Anonym (tril)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-06 13:34:15 följande:
    Det är lögnerna som gör mig upprörd.
    Varför ljuger du om lögner gör dej upprörd?
  • EnAnonumius
    Stjärnskottet skrev 2023-06-06 13:09:40 följande:
    Det räcker inte att skylla på att "alla är olika" för att försvara lögner.
    Jag har inte försvarat någon lögn. Att skriva "alla är olika" är inte samma sak som att försvara någon lögn.  Hur fan kan du få det till det?
    Det är inte en åsikt att string visar troskanter, det fakta.
    Det är inte en åsikt att kvinnor tyvärr ljuger extremt mycket för att anpassa sig till normen.
    Och hade strings varit bekväma hade ju männen haft dem också, men så är det inte.
    Du kan bevisa dina påståenden med objektiv fakta?
    Det är naturligtvis svårt att bevisa att folk ljuger när det räcker att de säger "jag tycker det".

Suckar.

Att sitta och säga "så här ÄR det" och "det ÄR fakta" är heller inget bevis, det är bara substanslösa påståenden på att något skulle vara fakta. Men inte något "bevis" i sig.

Du påstår att det är fakta. Då kan du också backa upp det med objektiva källor på att du har det rätt.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Fjäril kär
    Stjärnskottet skrev 2023-06-06 13:39:55 följande:
    Varför läser du inte TS? Du har ju inte ens läst.

Och påstå inte att det inte är skillnad att ha string och vanliga. Har man inte fel på känseln känner man extremt stor skillnad.
    Så din sanning är den enda sanningen? 

Du ljuger 
Svar på tråden Kvinnor, dags att sluta ljuga om stringtrosor