Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juli 2023

De är ingen fara alls att äta till du ser du haft ägglossning, de är när en är gravid en inte ska äta de där:)

Hejvärldenhej skrev 2023-07-17 09:41:31 följande:

Håller tummarna!!

Syskonförsök: sa du att du åt Munkpeppar tills NC bekräftar ÄL? Fick maximal på CD ÄL-test igår kväll, så ÄL under detta dygnet tror jag. Funderar på om jag ska fortsätta med MP tills bekräftat?

• Syskonförsök

Testa!! jag håller tummarna 😍😍😍

Barbrastreisand skrev 2023-07-17 10:44:49 följande:
    Jag funderar på om jag vågar testa idag😂  Hittade ett cb ealry i gömmorna och sparade morgonurin.. Är dock bara på äl+9, men brösten spänner som bara den och ska iväg några dagar nu och ville veta om jag kunde ta lite vin med gott samvete haha! 
  • Syskonförsök

Men får du väldigt tydliga sådana? Jag provade igår (äl+7 för att ha något att jämföra med senare så jag inte inbillar mig ett plus när jag senare testar för jag ser ett spök) och fick ett litet grått som jag inte ens tror syns här. det ser precis ut som strecket en ser innan en tar testet så därmed precis spök men starkare än så hade jag ändå trott de kunde vara något om en kollar på testet i tid. Rekommenderar därför att du kollar på testet innan du doppar det så syns de där strecken väldigt tydligt hur de ser ut! Provar lägga in bild På det jag tog för skojs skull, tror inte de syns men här är ett litet spök alltså!

Sanlin90 skrev 2023-07-17 10:33:06 följande:
    Ja det v anliga gråa som alltid blir :(
  • Syskonförsök

Oj så svagt men något är det!😍 jsg skulle tagit ett ultratidigt digitalt om jag var du för att verkligen få det bekräftat 🥰

Miahl87 skrev 2023-07-17 11:34:06 följande:

Tror jag vågar säga att jag är gravid faktiskt.. Äl+10 idag Glad

• Syskonförsök

Hur går det???❤️❤️❤️

Barbrastreisand skrev 2023-07-17 10:44:49 följande:
    Jag funderar på om jag vågar testa idag😂  Hittade ett cb ealry i gömmorna och sparade morgonurin.. Är dock bara på äl+9, men brösten spänner som bara den och ska iväg några dagar nu och ville veta om jag kunde ta lite vin med gott samvete haha! 
  • Syskonförsök

Grattis!! De där kändes tydligt! Sjukt att få det så tidigt, de där har väl en känslighet på 25?? kanske gömmer sig två där inne ;)

Miahl87 skrev 2023-07-17 13:28:23 följande:
    Uppskattar omtanken 😊 jag brukar alltid testa tidigt för att se så det ökar, hittills har det gjort det. Tog ett test till för en stund sen, då jag vet att graviditetstest ger bäst utslag för mig om det inte är morgonutin utan att jag håller mig några timmar och testar senare under förmiddag/eftermiddag. Ännu starkare än imorse, vilket var väntat. Men jag vet såklart att man inte kan ropa hej än riktigt, allt kan hända. 
    Ska nog ta det digitala på onsdag eller torsdag 😊
  • Syskonförsök

Men alltså.. något är det väl? håller tummarna!!! Köp mer test ;) kanske ett ultratidigt digitalt?

Barbrastreisand skrev 2023-07-17 14:10:28 följande:

Jag kunde inte låta bli att ta ett test, men vet inte om det gjorde saken bättre! 

De blev som en liten hinna över rutan, misstänker om det vart för mycket urin? Jag tycks ana ett supersvagt streck? Har inte så mycket erfarenhet av dessa cb early så vågar inte lita på det.. 

Dessa bilder är tagna mellan 3-10min förutom nedersta som är taget efter 15min..

Och denna nu efter 20min: 

• Syskonförsök

Jag har följt dig länge och håller alla tummar stenhårt❤️❤️❤️ hoppas innerligt det är din tur nu!

Barbrastreisand skrev 2023-07-17 16:44:19 följande:
    Syskonförsök skrev 2023-07-17 14:19:40 följande:

Men alltså.. något är det väl? håller tummarna!!! Köp mer test ;) kanske ett ultratidigt digitalt?

Ni gör det inte lättare 😂 Jag sprang in på apoteket och köpte en massa olika.. får se om jag lyckas ta något när jag är på resande fot haha. Håll tummarna för mig ❤️ om det inte är något kan jag nog titulera mig som Queen of spökstreck! 
  • Syskonförsök

Ja, strax innan mens.

Sanlin90 skrev 2023-07-17 17:27:53 följande:

Någon som haft att det hugger i livmoderligamenten när man hostar/skrattar? När i cykeln?

Svar på tråden BIM Juli 2023