Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juli 2023

Alltså bilderna här? 
    provar en annan bild
    understa linjetestet är samma som är i bild på andra bilden
    Alvedon83 skrev 2023-07-19 08:28:24 följande:
    Alltså jag ser inget streck där, men digital visade alltså plus på det där lilla? 
  • Syskonförsök

Ja där var testet lite torkat istället! Den andra bilden var tagen inom tid 

Alvedon83 skrev 2023-07-19 08:36:15 följande:
    Här syntes det ju lite mer😊
  • Syskonförsök

Håller tummarna!!!

Embarazada skrev 2023-07-19 13:03:26 följande:

ÄL+6 här och tiden står i princip still.

Vårt 13:e försök nu så man får väl hoppas att det snart blir en plus.......

• Syskonförsök

Jag har alltid fått sträck på dem efter tid.. :( men oklart om de varit sådär starkt så vågar samtidigt inte säga att de inte betyder något! Hoppas !!

Alvedon83 skrev 2023-07-19 18:49:27 följande:
    Jag har bara en babyplan kvar😄 tror jag väntar tills imorgon, har inga förhoppningar alls. Dom där testen är visst inget vidare bra😕
  • Syskonförsök

Alltså tips är verkligen att kolla på testet innan du dippat det. De är väldigt framträdande grått streck en ser 

Sanlin90 skrev 2023-07-19 19:22:04 följande:

Typiskt :/

• Syskonförsök

Kram❤️

Alvedon83 skrev 2023-07-20 05:58:20 följande:

Uppdatering, det var nåt fel på testet som visade plus. Vaknade nyss av att jag fått mens, tre dagar för tidigt. Bara att börja om då. 

• Syskonförsök

Ser ut att kunna ätas hela cykeln att döma av vad som är i det. Men det brukar stå i innehållsförteckningen om de inte ska ätas om du är gravid (och det styr om du ska sluta vid ägglossning eller inte ifall du blir gravid).

hl123 skrev 2023-07-20 08:46:46 följande:
    Någon som vet om jag kan äta detta kosttillskott cykeln ut eller om jag bör sluta vid ägglossningen?
  • Syskonförsök

Åh vad tråkigt! Men skönt med ivf så något händer hur som helst ❤️

åh tack vad söt du är som frågar! Jag höll på att sätta termometern i halsen imorse när jag tog tempen,. Men trots väldigt skutt uppåt fick jag negativt testa tidigt Idag. tempen har aldrig stigit förr dag 11 om jag inte varit gravid men dag 12 brukar den alltid sänkas om de blir mens så mest spännande blir det att ta temp imorgon. Klart jag hoppas innerligt den är hög imorgon med och får ett plus men inställd på att bli besviken igen🙈 hade ju ingen förhoppning denna cykel egnetligen eftersom vi fick till de så dåligt med!

ggi123 skrev 2023-07-20 09:18:39 följande:

Mensen kom 3 dagar för tidigt, inga pluss här -ivf utredning börjar i augusti. 

lycka till alla i gruppen, hoppas att få se fler plus. 

kommer fortsätta vara aktiv vill följa och läsa er resa😍

@syskonförsök hur går det för dig? Längtar och håller tummarna för dig

• Syskonförsök

Ja men jag hoppas så jäkla hårt att de betyder något och inte bara är något som helt i onödan gett hopp! Kommer vara livrädd för att ta tempen imorgon men är så inställd på att tyvärr få låg temp, de har gått så många försök att en är så van att bli besviken nu!

Alvedon83 skrev 2023-07-20 11:41:55 följande:
    Spännande med tempskuttet! 🤩
  • Syskonförsök

Fortfarande en spännande graf men inget plus på stickan. Endera fäste ägget sent om det är en graviditet eller så leker min kropp med mina känslor och den störtdyker imorgon eller söndag när mensen är beräknad.
    äl+12 idag.  

• Syskonförsök

Jag brukar vara expert på att bli skengravid men denna gång har jag inte hoppats på något förrän tempen blev väldigt hög från igår. Detta med anledning av att vi fick till de så dåligt denna gången att jag från start utgick från att de inte kommer bli något. Men det som står ut denna gång är att jag inte har min vanliga pms i form av finnar och dåligt humör. det andra med molvärk och lite ömmande bröst är något som kan vara en vanlig cykel likväl som när jag förr plussat så det är inget att gå på. Jag förbereder mig dock på besvikelse och temp dropp imorgon, känns inte som de ändå kan vara något när en inte plussat än. 

GuldKvinnan skrev 2023-07-21 11:14:50 följande:
    Syskonförsök: Ledsen om det redan skrivits längre upp men jag är nyfiken på om du känner något annorlunda i kroppen? :)
  • Syskonförsök

Jag dricker och äter som vanligt till ett eventuellt plus på stickan :) men jag har 14 försök i bagaget ;)

Hejvärldenhej skrev 2023-07-21 17:49:45 följande:

Ooo verkligen spännande kurvor hörni!
    Själv fick jag precis bekräftad ägglossning. Intressant nu med min nya mätmetod hur den beter sig jämfört med BBT 

Det störiga är ju att min väntan är medans jag är i Italien 🙃. Hur gör ni andra med alkohol, tror nåt glas vin här och där för mig tills det verkligen närmar sig eventuellt fäst ägg

• Syskonförsök

Tack!! Håller tummarna för dig med! jag kan inte med mig att inte testa? blivit helt beroende under alla försök! Galet! 

Sally101 skrev 2023-07-21 16:31:44 följande:
    syskonförsök jag håller alla tummar och tår för dig! Här är det också en spännande kurva med illamående runt middagstid två dagar i rad nu och ömma bröst samt "mensvärk". Igår högg det till lite som en lätt blixt några gånger under morgonkvisten i "tjejmagen" lite till höger. hoppas hoppas verkligen även om vi "bara" försökt förra och denna cykeln {#emotions_dlg.flower}

Testade som en tok förra månaden, gravtester alltså. Denna månad ska både jag och sambo kolla tillsammans tidigast nästa lördag, har kunnat hålla mig hittills TystSkrattande
  • Syskonförsök

Låter lovande, håller tummarna!

GuldKvinnan skrev 2023-07-21 17:07:24 följande:

Jag är ÄL+9 och har som vanligt ont i brösten, men ändå på ett lite annorlunda sätt, känner av äggstockarna (särskilt den högra) mer än vanligt och har ingen aptit, inte sugen på det jag vanligtvis älskar och tycker inte heller att saker smakar likadant som förut. Hade en liten rosa blödning för några dagar sedan. Kroppen har dock lurat mig många gånger förr... BIM på onsdag! 

• Syskonförsök

Godmorgon! Bara en liten dipp idag men tycker helt plötsligt det känns i hela kroppen som om mensen är på ingång. tog ett test bara för att men det var negativt så nu inväntar jag mensen imorgon. Konstigt med en så spännande graf som inte verkar betyda något! Lite lurad men tack och lov trodde jag aldrig riktigt på det så inte så sänkt som en kunnat bli annars!

hur går det för alla andra? Några som testar idag?

• Syskonförsök

Ja, väldigt! Men måste ju vara kört nu äl+13. Bara konstigt grafen fick för sig att gå upp i slutet! Aldrig hänt förut förutom när jag plussat

Barbrastreisand skrev 2023-07-22 12:31:57 följande:
    Åh den grafen såg ju riktigt bra ut! Tråkigt att det inte dök upp något streck :/ 
  • Syskonförsök

Jag följde bara rekommendationen som stod på förpackningen! :)

Sanlin90 skrev 2023-07-22 13:47:58 följande:
    Syskonförsök jag har beställt hem inositol nu, beställde tabletter på 500mg men hur mycket ska man ta?
  • Syskonförsök

Haha så var det för mig med!! Fick dock jättemycket värk! Sådär som ordentlig mensvärk under förmiddagen 🤔 men de är ju Lite för tidigt för ägget att fästa så oklart vad en känner! 

Hejvärldenhej skrev 2023-07-22 19:06:57 följande:

ÄL+ 4! Lite molvärk och där började det lilla hoppet Hahah dag 4🙃🤪

Svar på tråden BIM Juli 2023