• Sanlin90

BIM Juli 2023

Grattis till dig Cykelstöd det är ju solklart! 

Miahl87 jag ser något supersvagt!

• Sanlin90

Vet inte vad som händer, mina bröst spänner och småvärker och jag vaknade av att jag hade så jääääkla ont i msgen och fick springa på toa efter tempen, minns inte hur magen brukar va vid mens men när jag va gravid hade jag urkass mage med ?diarrékramper? varje dag länge. 
  • Sanlin90
    babybel95 skrev 2023-07-17 08:29:28 följande:
    Mitt största tecken på mens är just lös mage. När jag blev gravid med sonen blev jag tvärtom hård i magen. Men det kan förstås vara olika. Nör testade du senast?
    Nu, tyckte mig ana något som vanligt men det är nog bara önsketänkande om spökstreck, dom har ju inte stämt hittils!

jag va jättekös i magen intyp 5 dagar innan jag plusade sist sen va det så hela graviditeten
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-17 10:08:19 följande:
    Var det ett sånt där grått streck på babyplan? 
    Ja det v anliga gråa som alltid blir :(
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-17 10:55:13 följande:

Men får du väldigt tydliga sådana? Jag provade igår (äl+7 för att ha något att jämföra med senare så jag inte inbillar mig ett plus när jag senare testar för jag ser ett spök) och fick ett litet grått som jag inte ens tror syns här. det ser precis ut som strecket en ser innan en tar testet så därmed precis spök men starkare än så hade jag ändå trott de kunde vara något om en kollar på testet i tid. Rekommenderar därför att du kollar på testet innan du doppar det så syns de där strecken väldigt tydligt hur de ser ut! Provar lägga in bild På det jag tog för skojs skull, tror inte de syns men här är ett litet spök alltså!

Nej dom är inte jättetydliga och ökar ju inte :/
  • Sanlin90

Någon som haft att det hugger i livmoderligamenten när man hostar/skrattar? När i cykeln?

• Sanlin90

Ff flytta tillbaka min äl så jag är helt säker på att den inte varit nu, känner endel i äggstockarna så hoppas jag kan få äl ändå
  • Sanlin90

Någon som vet om vanliga babyplan har lika mycket spök som early? Jag tog ett av varje och ser svagt på båda dock svarare på det vanliga, lägger in bilder men vet inte om det syns på dom
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-19 19:28:31 följande:

Alltså tips är verkligen att kolla på testet innan du dippat det. De är väldigt framträdande grått streck en ser 

Jag har sett det innan på vissa early men aldrig på dom vanliga
  • Sanlin90
    Embarazada skrev 2023-07-19 20:04:04 följande:
    Tyvärr är de samma skit Obestämd
    Surt värre!
  • Sanlin90

Jag har varit så yr idag typ får blodtrycksfall och har haft mild molande värk, tempen blev betydligt högre än innan med så önsketänkte att det va bra haha

• Sanlin90

Högst oklart vart i cykeln jag är men jag har jätteont i mitt vänstra bröst, dit sticker,ilar och molar och är aldeles hårt och knöligt det andra är som vanligt bara ömt mot armhålan, vet efter mamografi att jag har mycket fler mjölkkörtlar i mitt vänstra bröst så det lär väll vara hormonelt iaf

• Sanlin90

Kom pyttelite genomskinlig typ mjölk när jag tryckte lite?! Har inte ammat på över 2 år

• Sanlin90
    Syskonförsök jag har beställt hem inositol nu, beställde tabletter på 500mg men hur mycket ska man ta?
  • Sanlin90
    Rödluvan93 skrev 2023-07-27 07:38:24 följande:

Jag tjuvtestade idag och vet inte vad jag ska tro? Aldrig ens sett ett andra streck bredvid kontrollstrecket innan även om de är väldigt svagt 😭❤️ alltid varit helt blankt såååå många gånger.

ÄL+11 idag.

Helt klart positivt! Grattis!!
Svar på tråden BIM Juli 2023