• Sanlin90

BIM Juli 2023

Hejvärldenhej jag hade fått mens men jag har noll smärta, det är jättekonstigt för mig för jag brukar ha fruktansvärt ont men nu har blödningen lugnat sig lite igen.

• Sanlin90

Ja men nu är det märkligt det kommer bara endel brunt men inga mängder och inte i bindan och jag har inte ont jag som knappt brukar kunna stå upp.

• Sanlin90

Jag vet inte vad min kropp pysslar med men får hem test idag, blir nog att ta ett sen.
  • Sanlin90

Hoppas det med! Har lite ont i huvudet idag och molvärk till höger som kommer och går, även lite öm på utsidan av brösten, hoppas!

• Sanlin90

Jag kommer hänga kvar och se hur det går för er andra varesig det blir mens eller plus, är ju så spännande!

• Sanlin90

Jag hittade grejen ?overlay? i fertilittfriend och då är graferna rätt lika utom att den förra i november (gröna) slutade på cd 11 och den här (rosa) ökar tempen på cd12!
  • Sanlin90

Testen kommer snart så jag får ta ett ikväll när jag kommer hem, ska iväg sen ska bli skönt att skildra tankarna lite

• Sanlin90

Om jag la till uteslutna tempar så ändrade ff ägglossningen så jag är äl+8 och idag sjönk tempen IGEN

Svar på tråden BIM Juli 2023