Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juli 2023

Hoppas det är så och att du inte behöver bli besviken❤️

Sanlin90 skrev 2023-07-14 09:50:10 följande:

Syskonförsök jag har bestämt mig för stt det är starkare imorgon och plus på digitalt i övermorgon nu, jag försöker manifestera Tungan ute jag har liiite molvärk nu så kan va mens på g med isf har jag längre lutealfas än jag trott!

• Syskonförsök

Jag är på äl+6 så precis bakom dig🥰 ska försöka hålla mig med att testa först fredag om tempen fortfarande är hög. Inga större förhoppningar denna gången, fick bara till de en gång två dagar innan ägglossning.

Barbrastreisand skrev 2023-07-15 01:16:22 följande:

Grattis alla som plussat! Har inte alls hängt med i tråden men nu räknar man ner dagarna till bim (22/7).

Är nu på äl+7 . Har inga test hemma men gjorde en beställning nu, så blir att testa någon gång under nästa vecka! Någon mer som väntar in bim och ska testa i veckan som kommer?

• Syskonförsök

Grattis! Kul att du anade det lite på tempen igår :)

Mojsan95 skrev 2023-07-15 06:48:50 följande:

Omg jag är gravid hörrni 🥹????🏻 

• Syskonförsök

Skulle tolkat det som positivt då borde stämma :) 
    ingen mens än? Ska du testa?

Natalina1451 skrev 2023-07-14 23:18:21 följande:
    //

Den 29 hade jag den här Lh stegringen vilket betyder att ägglossningen borde Ägt rum för ca 2 veckor sedan, visst ska jag ha Bim i helgen? 😵?💫 blir inte klok på detta 
  • Syskonförsök

Låter positivt! Håller tummarna :)

fjarilsblomma3 skrev 2023-07-15 01:41:00 följande:

äl + 15 , ingen mens ännu i sikte, är utomlands och kommer hem imorgon. min cykel varierar mellan 27-35 så hade tänkt avvakta tills på tisdag då jag vet att den kan komma sent :( Inga direkta symtom förutom minimal  molvärk som kommer och går? Satt in tampong tre ggr denna resan för jag tänker kanske mensen kommer nu men det har den inte gjort men känns också som alldeles för lite känningar för att vara graviditet. Ska försöka hålla mig tills tisdag!! Hade satt bim 13/6 men tror äl skedde senare så därför testar jag senare :) är iaf glad för varje dag som mensen inte dyker upp :)

skönt med ivf om de nu inte tar sig denna gång! :) här är allt bra, tröttsamt med denna väntan bara, hade gärna fått ett plus på semestern även om de betyder ingen alkohol. Men njuter åtminstone och försöker tänka positivt! Själv då? 

ggi123 skrev 2023-07-15 02:35:25 följande:

Grattis alla som plussat! Har inte alls hängt med i trådarna de senaste månaderna eftersom jag velat ta paus från allt med ägglossning osv men nu är jag igång igen och räknar ner dagarna till bim som är 21/7 (om det stämmer med menscykel)

har i övrigt tid för ivf utredning i augusti, ska bli skönt och få komma igång med det.

hur mår ni annars i tråden? njuter många av semestern?

till alla er som testat och fått minus - loppet är inte kört förrän mensen kommer men förstår de är tungt och känns så! Skickar en kram ❤️

• Syskonförsök

Kan du jämföra grafen mot en tidigare? Det är enda sätter att eventuellt se skillnader :)

amiilee skrev 2023-07-15 08:32:38 följande:
    //

Vad tror ni om min kurva? BIM +1/ÄL+12 idag? prickade bara ett tillfälle då beräknad ÄL egentligen var en vecka fram först :( 

Hade dock riktigt molvärk/mensvärk där kring ÄL+7/8? kraftigt ömma bröst och tycker de blivit större? Fick dock negativt imorse på rfsu vanliga test och ska nog vänta nu 2-3 dagar med att ta test om inte mensen dyker upp. 
  • Syskonförsök

Förstår. Det positiva är att tempen verkar högre denna månad :) du får väl vänta och se lite då eftersom de var negativt imorse ändå!

amiilee skrev 2023-07-15 08:44:41 följande:
    Tog ut spiral i maj efter flera års användning och började med NC. ?Första cykeln? ser lite konstig ut så vet inte riktigt om man kan jmf med den? där räknade den ut att jag hade 33 dagars cykel och i denna tror NC att min cykel skulle bli 23-26 baserat på min temp. 
  • Syskonförsök

Jag har nog aldrig fått spök två dagar i rad, säker att de inte är något nu då?🥰 håller tummarna de är starkare imorgon 

Sanlin90 skrev 2023-07-15 09:06:55 följande:

Grattis till pluset mojsan!!

här gick tempen upp lite till idag men testet hade bara ett lite starkare spökstreck idag :(

• Syskonförsök

Den sista bilden kan jag ana något. håller tummarna de är något och är starkare imorgon :)

Sanlin90 skrev 2023-07-15 09:30:21 följande:
    Syns ändå inte när man lägger upp dom!
  • Syskonförsök

Åh hoppas!!! Syns det på bild?

Miahl87 skrev 2023-07-15 11:47:48 följande:

Äl+8 idag, tog test på morgonen som jag kunde skymta en väldigt svag skugga på.. Likadant när jag var gravid med minsta, då var det också en liten svag skugga på äl+8. Men jag är inte övertygad såklart, trots att jag aldrig fått några spökstreck på rfsu så vet man aldrig.
    Men man kan ju inte låta bli att hoppas Solig

Svar på tråden BIM Juli 2023