En väldigt lovande graf tycker jag det ser ut som! Spännande! Jag skulle inte kunnat hålla mig från att testa med den grafen 🥰 håller tummarna! Uppdatera så snart du gjort ett test!
Malmötjej skrev 2023-07-10 05:51:41 följande:
Jag håller tummarna väldigt intensivt för oss.
Tempar du?
Jag vågar knappt säga det men min temp fortsätter vara hög. Bim imorgon. Dock så har jag haft en helvetes-natt när det gäller sömnen (vaknat typ varannan timme) och funderade på att utesluta tempen för idag. Vill dock leva på hoppet lite till.
Symptomen fortsätter på samma sätt. Ömma bröst, trötthet osv. Men som sagt, alla symptom kan ju också tyda på annalkande mens...
Tidigare har jag testat så fort det går men efter så många minus på testen så känner jag att jag bara blir mer och mer ledsen för varje gång. Jag har bytt från digitala test till sådana med streck för det känns så himla jobbigt att få "icke gravid" slängt i ansiktet om och om igen.
NC tycker att jag ska testa på torsdag. Just nu hoppas jag bara så intensivt att mensen inte kommer imorgon. Den brukar vara väldigt punktlig.
När ska du testa?
Jag tycker själv det är superintressant med andras grafer så slänger in min här.