BIM Juli 2023
Känner mig negativ idag, känns inte som om det lyckats den här gången heller. När jag jämför mina symptom från förra månaden så är det samma symptom på samma cykeldag som nu, känns inte alls hoppfullt😐
Känner mig negativ idag, känns inte som om det lyckats den här gången heller. När jag jämför mina symptom från förra månaden så är det samma symptom på samma cykeldag som nu, känns inte alls hoppfullt😐
Bim - 1 imorgon (troligtvis) och alltså ångesten och nervositeten varje gång man går på toa!
Såååå rädd att se blod på pappret, vill bara att det ska vara bim+4 och ingen mens, så man kanske kan va "lite lugnare". 😫
Tänker testa först på Bim+2 eller 3, om jag inte fått nån mens...ev testar jag tidigare men det är bara om jag mår illa eller nåt sånt.
Håller tummar och tår att vi alla plussar! 💖
Här är det BIM om 3 dagar och jag känner inga graviditetssymptom alls. Har mina tidigare graviditeter haft lätt illamående vid det här laget..
Sist jag var gravid så plussade jag på ÄL+12, vilket är imorgon.
Men jag är bortrest och kommer hem ett par dagar efter BIM, så får helt enkelt vänta och se om mensen tycker upp i helgen, annars testa när jag kommer hem.
Men är helt säker på att det inte blev något denna gång..
Hej alla. Är på bim +2. Idag kom en ljusrosa blödning precis efter jag tyckte att ett gravtest börjat öka i styrka. 😫🧐🙏🏼 har försökt I över 4år med syskon. Och hade senast i december en missed abortion som tog hårt på mig. Är hoppet ute nu tror ni, eller kan man blöda lite och ändå vara gravid? 😢🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Jag brukar ha 28dagars cykel.
Denna månad har jag även kört letrozol första gången.
När man är dag fyra efter ägglossning och känner några stick i livmodern följt av intensiv molvärk och direkt tänker det är implantion🤪🙈😅 varför gör en så här mot dig själv varje cykel
Håller tummarna för er Sanlin90.
Jag fick en känsla idag av att jag nog är gravid. Samma känsla som jag hade när jag var gravid med sonen. Vågar dock inte lita på den för å andra sidan känns det som det inte gick denna gången. Äl+10 imorgon och hoppas verkligen jag kan hålla fingrarna i styr och inte testa.
Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !