-
Aha hoppas på starkare streck i dagarna då😊Lina95 skrev 2023-07-10 10:46:10 följande:Hade senare äl, så är på äl+9 idag, bim torsdag eller fredag
-
Jag är på äl+2 och har också börjat känna efter symptom😄Cykelstöld skrev 2023-07-10 19:13:37 följande:
Jag hade molande mensvärk i ca 5 minuter idag på väg hem från jobbet, äl +5. Galen som man är så går tankarna direkt till om det är för att man är gravid 😂 Lite tidigt efter bara 5 dagar hörredu. Men man går ju och hoppas.
-
Grattis! 🤩Malmötjej skrev 2023-07-11 06:38:08 följande:
God morgon fina ni.
Jag är i chock. Jag vet inte hur väl det syns på bilden men jag tycker att testen visar positivt.
Ska köpa digitala senare idag och testa igen.
-
Någon fler som testat idag? Hur gick det för dig Lina95,har det blivit något tydligare streck?
Själv är jag bara på äl +2-3 så segt att vänta. -
Brukar ni få ont i bröstvårtorna vid äl? Jag brukar få ont 3-4 dagar efter men senaste två månaderna har jag haft ont när jag tror att äl varit. Så konstigt att det ändrar sig?
Jag oroar mig för att jag kanske inte ens har äl i och med att det varit så lite fertilt sekret senaste gångerna. Jag har regelbunden mens sedan några månader, delammar fortfarande och en hel del på natten tyvärr. Jag kanske måste sluta nattamma, hur nu det ska gå till då lillen inte kan tröstas på annat vis. Tror ni det är helt meningslöst att tempa när man har flera uppvak varje natt? Tänker med temp kan man ju se om man verkligen har äl eller inte.
Så roligt med plus i tråden, hoppas på många fler innan månaden är slut😊
-
Tyvärr så finns det ingen regelbundenhet i uppvaknanden, tror inte jag sover mer än fyra timmar i sträck😴 går sällan upp på natten, ammar och somnar om. Kliver oftast upp samma tid på morgonen.babybel95 skrev 2023-07-11 20:31:56 följande:Jag tror det beror på hur dina uppvak ser ut. Är du uppe länge när du väl vaknar? Rör dig mycket? Går upp?
Får du 4h sammanhängande sömn under natten någon gång? Brukar det vara vid samma tidpunkt? Isåfall hade jag mätt då. Det handlar ju om att se ett mönster mer än temperaturerna i sig så så länge man är konsekvent mer hur/när man mäter så! ☺️ -
Ja, jag tror nog jag ska tempa nästa månad om det inte blir nåt nu.babybel95 skrev 2023-07-11 22:16:47 följande:Jag hade väl testat tempa ändå, när du går upp då tänker jag. Du märker om tempen hoppar runt mycket. Men kanske kan du se ett mönster iallafall. Inte 100% tillförlitligt kanske men varför inte testa. Hoppas dock på ett plus för dig denna cykeln!
-
Du kanske hade äl senare än du tror?Leonas skrev 2023-07-12 07:30:06 följande:
Förväntad mens igår, negativt digitalt test igår. Har hänt att mina cykler är lite längre, så mensen kan absolut dimpa ned när som helst. Eller så är den sen pga ändrad vardag som stökar (semester och allt vad det nu kan påverka).
Tycker mig känt en himla massa symptom, men kan likaväl vara min ökade medvetenhet och/eller önsketänkande.
Brösten ömmar, mensvärk som kommer och går, molvärk till och från runt bäcken, huvudvärk emellanåt (kan ju lika gärna vara nedtrappningen kaffe som framkallar). Svårt att gå på toa, men så är det även vid mens.
Är som ändå spännande att vänta och se ☺️
Grattis till plussen som kommit! 🥳 Vilken glädje! 🥰
-
Spännande ändå! Jag har aldrig fått något spökstreck på Babyplan men det verkar ju, när man läser på forumet, vara vanligt.Sanlin90 skrev 2023-07-12 09:15:13 följande:
Jag testade idag trots att tempen sjönk, var en vag skugga på babyplan tidigt så det litas inte på
men igår va det inget där på samma test.
sambon säger att mina bröst blivit jättestora men det säger han titt som tätt men nu tycker jag med dom känns större och katten får jag anfall på snart han är som ett frimärke på mig och jag är varm så vill bara vara ifred!
-
Jag tänker varje månad att jag ska vänta med att testa tills bim, men lyckas aldrig låta bliNatalina1451 skrev 2023-07-12 19:09:23 följande:
Kunde inte hålla mig från o testa idag, ville ta ett glas bubbel med gott samvete. testet var väldigt negativt, fortfarande 3-4 dagar ifrån bim så kan ju bli positing såklart.
men usch vad motigt det är att få negativt, ska verkligen hålla mig från o testa igen om inte mensen är 1 månad sen 😆