• Janbo

BIM Juli 2023

Rödluvan93 skrev 2023-07-26 10:38:42 följande:
    Är också på ÄL+10 och är så himla sugen på att bara testa 😅 blivit besviken många gånger men ömma bröst sen några dagar tillbaka (rädd för att de är pms symptom) men känner mig varmare än vanligt (givetvis slarvat bort min NC termometer så väntar på ny) och kanske lätt illamående? Eller så är man bara så nervös.. mycket önsketänk här med 😂 får se om man vågar sig på ett test imorgon eller håller ut!
    Vad spännande! Jag vill testa imorgon (har ett CB ultratidigt hemma) men sambon tycker vi väntar till typ bim+1 (vilket är på måndag..) Drömmer
  • Janbo
    Rödluvan93 skrev 2023-07-27 07:38:24 följande:

Jag tjuvtestade idag och vet inte vad jag ska tro? Aldrig ens sett ett andra streck bredvid kontrollstrecket innan även om de är väldigt svagt 😭❤️ alltid varit helt blankt såååå många gånger.

ÄL+11 idag.

Åh grattis!! 🥰

• Janbo
    Rödluvan93 skrev 2023-07-27 08:46:07 följande:

Åh tack!! Vågar inte ta ut för mycket i förskott än då vi försökt så länge men i helgen ska jag o sambo i alla fall ta ett ultra tidigt digitalt ihop 🥰❤️

Förstår det, jag hade känt likadant. Men det ser positivt ut så håller tummarna 😍
  • Janbo
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-27 11:42:49 följande:
    Syns ju ett svagt svagt streck! Håller tummarna!! 🥰
  • Janbo

Jag vet inte heller vad jag ska tro..

CB ultratidigt - svagt streck, men RFSU testa ofta och CB veckoindikator är negativa. Spökstreck? Eller vågar man hoppas liteDrömmer

• Janbo
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 08:27:16 följande:
    Inte mycket men absolut mer än igår
    Absolut mer än igår! 🥰 och spökstreck två dagar i rad lär vara ännu mer ovanligt!! 😍
  • Janbo
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 08:31:22 följande:

Hur tidigt testar du Janbo? 

Äl+12 (tempar inte så kan vara fel med nån 1-2 dagar) 😎
  • Janbo
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 08:35:51 följande:

Jag tycker man ser ditt streck tydligt! De andra är väl inte för att testa tidigt? I så fall inte konstigt tycker jag. Iaf RFSU är för efter BIM 

Åh hoppas!!

Nej de andra mäter inte så lågt hcg. Är på bim-3 (eller kanske till och med bim-4). Hade bara ett ultratidigt hemma 😅

• Janbo
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 08:39:28 följande:

Men då hade inte jag läst in något i att jag dom är negativa. Det är ju därför det finns ultratidiga❤️ 

Har du också testat med ultratidigt? Får väl testa igen om någon dag ☺️
  • Janbo
    hl123 skrev 2023-07-28 08:47:41 följande:

Kul för er båda! Får köpa ett likadant och jämföra imorgon helt enkelt 😅

Gör det! Håller tummarna för oss alla ❤️
Svar på tråden BIM Juli 2023