• Janbo

BIM Juli 2023

babybel95 skrev 2023-07-18 23:04:39 följande:

Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus! 

Åh nej, vad tråkigt ☹️

• Janbo
    Alvedon83 skrev 2023-07-19 20:49:15 följande:

Vilka tester tycker ni är bäst? Jag köper oftast Clearblue vanliga men senaste tiden har det mest blivit babyplan pga billigt storpack. 

Nu har jag inte testat jättemycket men tycker RFSU testa ofta verkar pålitliga - inga spökstreck. Sedan har jag några CB digitala hemma (vecko+testa tidigt). 

• Janbo
    Alvedon83 skrev 2023-07-20 05:58:20 följande:

Uppdatering, det var nåt fel på testet som visade plus. Vaknade nyss av att jag fått mens, tre dagar för tidigt. Bara att börja om då. 

Tråkigt ☹️☹️

• Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-07-21 07:49:06 följande:

Fortfarande en spännande graf men inget plus på stickan. Endera fäste ägget sent om det är en graviditet eller så leker min kropp med mina känslor och den störtdyker imorgon eller söndag när mensen är beräknad.
    äl+12 idag.  

Spännande! Håller tummarna så ☺️

• Janbo
    cutepenguin skrev 2023-07-24 21:16:45 följande:

Ingen mens än så länge.. Har BIM idag. Håller tummarna. 🥰 

Spännande! Håller tummarna! 🥰 När har du tänkt testa?
  • Janbo
    Rödluvan93 skrev 2023-07-25 08:08:44 följande:
    Spännande! Hoppas det betyder ett pluss för dig ❤️

Hur många är vi kvar som väntar på BIM? Är bara ÄL+9 så vågar inte testa riktigt än, BIM på söndag för mig 😅
     Är också på äl+9 men har inte bim förrän på söndag 😆
  • Janbo
    Sally101 skrev 2023-07-25 09:38:58 följande:

Jag mådde så otroligt illa nu på morgonen och vi testade tillsammans, jag och sambon. Svagt plus på BabyPlan och min temp har varit en helt annan än i vanliga fall!

Jag har startat en BF April grupp för de som plussar hädanefter om man vill vara med GravidGlad

Grattis 🥰 Hoppas också på att få joina! 🤞
  • Janbo
    Cutepenguin - Var det mensen? Usch vad tråligt i så fall :(
  • Janbo
    Mololo - Hur vanligt är det egentligen att man testar pos innan bim? Det kan ju fortfarande vara pos! Jag är på äl+10 och vet inte när jag ska våga testa riktigt. 
  • Janbo

Jag är på äl+10 och försöker att inte hypa upp mig själv. Jag har haft ömma bröst (särskilt bröstvårtor) konstant i 6-7 dagar, vaknat med halsbränna två dagar (måste vara flera år sedan jag hade det senast), synligare ådror från händer upp till bröst, två illamående-tillfällen (snabbt övergående) och en annorlunda molande kittlande känsla över livmoder. Från kass i magen till jättehård.. Lite värk i ländrygg/höfter (kan vara för att jag renoverar just nu haha!). Säkert önsketänk men åh vad jag hoppas! Glad

Svar på tråden BIM Juli 2023