Inlägg från: Hejvärldenhej |Visa alla inlägg
  • Hejvärldenhej

Håller tummarna!!

Syskonförsök: sa du att du åt Munkpeppar tills NC bekräftar ÄL? Fick maximal på CD ÄL-test igår kväll, så ÄL under detta dygnet tror jag. Funderar på om jag ska fortsätta med MP tills bekräftat?

• Hejvärldenhej

Tack för input Syskonförsök 💖

jaa Barbarastreisand testa 🤭😍

Usch dom verkar så luriga dom där babyplan? Men bra tips att kolla det där grå strecket innan då!

Miahl87 🤞🤞🤞

• Hejvärldenhej

Alltså vaknade av magknip vid 05 och nu är det som en blandning av mensvärk och magknip långt ner i magen - någon som får så vid ägglossning? Har läst några säga att munkpeppar gjort att de känt av ägglossning mer... undra om det är detta

• Hejvärldenhej

Ja men då är det nog så, känns mer på sidorna som du säger, mensvärken är lite mer diffus. Så konstig känsla i kombination med intensivt ont i hela magen.Men nu mest bara på ena sidan.

Får tacka för ägglossning iaf då😅 may the count down begin 🤪

• Hejvärldenhej

Ooo verkligen spännande kurvor hörni!
    Själv fick jag precis bekräftad ägglossning. Intressant nu med min nya mätmetod hur den beter sig jämfört med BBT 

Det störiga är ju att min väntan är medans jag är i Italien 🙃. Hur gör ni andra med alkohol, tror nåt glas vin här och där för mig tills det verkligen närmar sig eventuellt fäst ägg

Svar på tråden BIM Juli 2023