BIM Juli 2023
Menar du att man skulle se skillnad på sekret eller sperma i toan? eller hur ska det lösas i vatten 😅
Menar du att man skulle se skillnad på sekret eller sperma i toan? eller hur ska det lösas i vatten 😅
Åh håller tummarna för er ❤️❤️❤️
fråga: nån som vet om ÄL-test är negativt redan dagen efter ägglossning? Jag missade att testa igår på det som borde varit dagen. Tog ett sånt CB-digitalt rosa idag och fick negativt. Har denna cykel inte fått ett positivt och än så länge ingen temp-höjning 🤔 är på cd26
Åh håller tummarna för nidblödning 🙏( har ej erfarenhet själv)
haha för mig är det knaas fick mens idag 🤷?♀️ och man kan ju tro att jag skulle bli ledsen men blev typ glad haha! För det betyder att Munkpeppar kortat min cykel med 8 dagar 🎉 och missade väl därför ägglossning. Varit så dålig på att mäta.
så idag säger jag och min kille att det är vår Midsommar. 1 juli ska vi fira fertilitet och livet och inte tänka mer på mätning för en tid. Bytt till oura ring så den får mäta åt mig och så ska vi åka på roadtrip så alla möjligheter hela juli.
Så förhoppningsvis ligger jag kvar med Bim i juli 🙏 fast 31. 🤞🤞🤞
Så skulle tippa på att din temp går upp i morgon babybell95 🙏
Åh men vi håller tummarna Natalina ❤️
vad skönt syskonförsök!! brukar också få så sen ägglossning svinstörigt när man försöker! NC har inte ännu snappat upp munkpepparn och jag trixar med nytt mätsätt men hoppas på runt CD 17 istället för 25. Hoppas dom små simmarna du fick klamrar sig kvar och att din man mår bättre snart❤️
Vilken gubbe var det Sally101? Blink eller stannar kvar? Jag litar på Clearblue, tycker de andra är svåra och inte alltid helt tydliga.
Märkligt! Men jag hade gått på Clearblue, kör en till RFSU om du är jättenyfiken hehe