• Sanlin90

BIM Juli 2023

Alvedon83 skrev 2023-07-08 21:35:21 följande:
    Åh va jobbigt att inte veta när äl var, har du testat nåt mer?
    Jag kan va äl+4 eller äl+9 det är ju rätt stor skillnad men spotting på äl+9 kan ju va implantation eller mens lixom och på 4 vet jag inte vad det kan vara!
    jag tog ett cb early förut det va helblankt :(
  • Sanlin90
    Syskonförsök nu tror jag det med, tempen dök imorse så är nog mens på g.
    har aldrig haft det förr men har ju inte haft äl sen september och innan dess minns jag inte när jag hade det, har bara haft bortfallsblödningar :(
  • Sanlin90
    Jag hoppas in i det sista på implantationsdipp och stt det va implantation jag kände igår em/kväll men det är nog att hoppas för mycket.
    har dock inga menskänningsr än idag.
  • Sanlin90

Någon som brukar ha typ som vallningar eller känna sig extremt varm innan mens?

• Sanlin90

Usch vad jag blev besviken den här månaden?. Mer besviken nu när jag faktist haft ägglossning än alla dom cykler när jag inte haft det men jag borde vara glad istället att oljan hjälpte mig så som jag ville och se det som att den kanske hjälper nästa cykel med!

• Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-09 16:08:46 följande:

Här verkar ägglossningen varit igårkväll, hade ordentlig molvärk som var borta på morgonen. Tycker det fertila sekretet har torkat upp också (hade väldigt lite sekret den här månaden, hoppas inte det innebär sämre chans att lyckas).

Nu den långa väntan till bim som är 23/7Skrikandes

Håller tummarna för dig!
  • Sanlin90

Förlåt att jag spammar sönder er :p 
    men jag blev så jäkla varm i eftermiddag och brukar ta tempen även under dagarna och har efter äl legat runt 36,70-,80 alltid imorse och hela dagen fram till kl 16 låg jag på imorse 36,19 (andra tempar efter äl 36,59ca) men nu i eftermiddag sköt tempen upp först till 37,05 och nu 37,20 hoppas det är ett bra tecken!

vet att man inte ska ta på dagen men jag kan inte låta bli!

• Sanlin90
    babybel95 skrev 2023-07-09 18:23:05 följande:
    Jag tror tyvärr inte tempen under dagen säger något då det finns så många faktorer då som påverkar 😔
    Jag vet tyvärr det, greppar nog mest efter halmstrån :(
  • Sanlin90

Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!

• Sanlin90

Ja det sjuka är att när jag doppat testet torka jag mig och då va det fullt flöde! Ingen värk alls!

Svar på tråden BIM Juli 2023