BIM Juli 2023
någon som vet varför nc inte sätter ut min ägglossning?
Cykelstöd och kawa81 jag är heeelt hundra på att äl varit nu iaf fy bövelen vilket pmssammanbrott jag hade igårkväll, först grät jag i affären för jag ville köpa godis ich sambon sa att jag varit så duktig som låtit bli sen fick jag ett breakdown hemma med panikångest för jag vet knappt varför jag bara hyperventilerade och bröt ihop totalt, vi hade haft en lång dag på kolmården och jag va så trött! Men nc sätter inte ut idag heller den tror äl cd 51?
Babybell95 jag är oxå äl+4 men jag kommer inte kunna hålla mig men ska försöka till äl+10-11 iaf haha
Samma! Trodde också det skulle vara lättare med nr 2 men icke 😂 dock testade jag typ 4 dagar efter bim cykeln jag blev gravid med nr 1 då jag bara visste att jag var gravid av någon konstig anledning 😅
Nu har jag noll magkänsla så är så svårt!!
Babybell95 jag är oxå äl+4 men jag kommer inte kunna hålla mig men ska försöka till äl+10-11 iaf haha
Förstår dig! Kommer säkert sluta med att jag också testar tidigt 😂
Alvedon hoppas det är på g när som då!
jag har molvärk idag sen fick jag världens vattnigaste flytning imorse!
Hmm, i temptråden tros det att jag tom kan vara på äl +9 :O
Jag får alltid ångest som pms så det är inget ovanligt, det går ofta över fort men det stämmer nog mer med äl+9 än +4
Jag fick lite bruna spottings nyss! :(
Är så förvirrad, vet inte om jag är på äl+4 eller 9 men har en hel del molvärk främst åt det hållet jag känt av i typ 10 dagar är såååå trött idag men va på kolmården igår så orsak finns men kom jättejätte ljust brunt/beigt på pappret vid två tillfällen så känner mig bara förvirrad!