• Anonym (Badbollen)

Känner du dig bekväm med att exponera din kropp

för andra människor, t ex på stranden?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-05-20 08:37
    Axplock när man söker på nätet:

9 fina frisyrer som gör dig snyggast på stranden
    Så klär du dig snyggt på stranden
    Så får du den perfekta strandkroppen
    7 tips för att fixa sommarformen
    Bli snygg till stranden
    Se bra ut på stranden - så tränade...
    Snygg man med attraktiv kropp på stranden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-05-20 09:09
    Utseendet. Allt handlar om utseendet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Känner du dig bekväm med att exponera din kropp
  • Anonym (Tjock+äldre=bryr mig inte.)

Tjock (95-100 kg)
    Äldre (57)
    Hängande underarmar, stor mage,  feta lår.
    Älskar att sola och vara på stranden. 
    Jag bryr mig alltså inte. 
    Solar eller går omkring i bikini utanför min lägenhet. 

• Anonym (Caroline)
    Anonym (Mhm) skrev 2023-05-21 10:15:51 följande:
    9 fina frisyrer som gör dig snyggast på stranden
    Så klär du dig snyggt på stranden
    Så får du den perfekta strandkroppen
    7 tips för att fixa sommarformen
    Bli snygg till stranden
    Se bra ut på stranden - så tränade...
    Snygg man med attraktiv kropp på stranden
    Eh.. ja - det är ju ytterst reklam för att sälja produkter eller behandlingar 
  • Anonym (Mhm)
    Anonym (Caroline) skrev 2023-05-21 10:36:49 följande:
    Eh.. ja - det är ju ytterst reklam för att sälja produkter eller behandlingar 
    Eh... nej, många ARTIKLAR handlar om träningstips för att bli snygg på stranden. Tips på hur man klär sig snyggt på stranden. Så att man är snygg på stranden när folk kollar.
  • Anonym (Caroline)
    Anonym (Mhm) skrev 2023-05-21 10:38:27 följande:
    Eh... nej, många ARTIKLAR handlar om träningstips för att bli snygg på stranden. Tips på hur man klär sig snyggt på stranden. Så att man är snygg på stranden när folk kollar.
    Följer du dessa tips menar du?
  • Anonym (X)

Om man älskar att bada, sola och simma så är det rätt efterblivet att ge upp det roliga pga några löjliga kroppsnojor. 

Skit i andra, simma, sola, plaska och njut istället för att begränsa livet till den grad att du undviker saker du gillar för något andra människor ändå struntar totalt i! Faktiskt, de flesta skiter verkligen i hur andras kroppar ser ut.
    Men visst kan man spana på de man tycker är extra snygga. Resten struntar man i.

Man måste seriöst tro att man är någon världsstjärna om man tror att alla på stranden bryr sig om ens egen kropp.

• Anonym (X)
    Anonym (Mhm) skrev 2023-05-21 10:38:27 följande:
    För att magasinen vill kränga lösnummer och deras primära målgrupp gillar kanske såna artiklar.
    Typiskt årstidsbetonat utfyllnadsmaterial man kan släppa samma av år efter år.
    Samma personer tycker säkert att det är spännande med artiklar ägnade åt den snyggaste nyårsklänningen eller julklänningen också..
  • Anonym (Lisa)

Är i 30-årsåldern, smal och vältränad men ändå lite former. Förmodligen så finns det en hel del andra som skulle tycka att jag ser bra ut i bikini.

Men tyvärr är jag själv så obekväm att jag undviker alla aktiviteter där jag skulle kunna behöva visa mig i bikini.   Jag känner typ att andra förväntar sig att jag har en snygg kropp och är då rädd att jag inte lever upp till förväntningarna. Har alltid känt mig ?granskad? då jag har badkläder.. upplever att folk tittar på mig, vilket gör det värre.

• Anonym (Mhm)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-21 16:18:36 följande:

Är i 30-årsåldern, smal och vältränad men ändå lite former. Förmodligen så finns det en hel del andra som skulle tycka att jag ser bra ut i bikini.

Men tyvärr är jag själv så obekväm att jag undviker alla aktiviteter där jag skulle kunna behöva visa mig i bikini.   Jag känner typ att andra förväntar sig att jag har en snygg kropp och är då rädd att jag inte lever upp till förväntningarna. Har alltid känt mig ?granskad? då jag har badkläder.. upplever att folk tittar på mig, vilket gör det värre.

Ja, man känner sig påpassad och blir självmedveten, kan inte slappna av.
  • Anonym (Mhm)
    Anonym (X) skrev 2023-05-21 16:03:32 följande:

Om man älskar att bada, sola och simma så är det rätt efterblivet att ge upp det roliga pga några löjliga kroppsnojor. 

Skit i andra, simma, sola, plaska och njut istället för att begränsa livet till den grad att du undviker saker du gillar för något andra människor ändå struntar totalt i! Faktiskt, de flesta skiter verkligen i hur andras kroppar ser ut.
    Men visst kan man spana på de man tycker är extra snygga. Resten struntar man i.

Man måste seriöst tro att man är någon världsstjärna om man tror att alla på stranden bryr sig om ens egen kropp.

Starkt ord att kalla det efterblivet.
    För mig sitter det så djupt så jag kan helt enkelt inte göra det längre och njuta av det. Inte kul längre helt enkelt.
  • Anonym (Caroline)
    Anonym (Mhm) skrev 2023-05-21 17:33:34 följande:
    Starkt ord att kalla det efterblivet.
    För mig sitter det så djupt så jag kan helt enkelt inte göra det längre och njuta av det. Inte kul längre helt enkelt.
    Di för väl sitta hemma och kolla hockey om det är så jobbigt för dig 
Svar på tråden Känner du dig bekväm med att exponera din kropp