Riksdagsvalet 2026
För ett exempel: NBCNews hur kan du eller han säkerställa att det objektivt och politiskt neutral nyhetsbyrå som ge objektiv fakta i sina nyheter?
Sedan så länkar du till just wikipedia också.. Har du ens läst den wikiartikeln du länkar till? ÄHur kan du säkerställa att den artikeln är objektiv? N är vem som helst kan gå in och redigera artikeln och slänga upp källor?
Som jag har sagt förut och jag upprepar det IGEN. Jag förnekar INTE att Epoch Times KAN, vara det du och Padriac påstår, det jag vill ha objektiva källor.
Varken du eller Padriac har kunna presentera dem, utan anser att man skall förlita sig på media och olika granskningsnämnder som det råder delade meningar, mellan som gör att ni kan lätt hitta det som stödjer er påstående om EP.
Man skulle kunna leta upp flera artiklar från media som säger att Epoch Times är inte alls högerextremistiska och konspirations tekniska.
Det går ju att göra detta, av den enkla anledningen att det råder ju DELADE MENINGAR inom media och olika granskningsärende.
Vilket av "det råder delade meningar" har du och även då Padriac svårast att förstå?
Vad är även svårast för er att förstå detta med "objektiva källor"?
Hur kan du säkerställa att wiki är objektiv egentligen?
Som sagt jag förnekar inget, det jag kräver är objektiva källor, då det råder delade meningar, som sagt, inom media och olika granskningsnämnder.
DU skulle kunna kunna göra det om du hittade något sådant, men du verkar varken ha letat eller hittat någonting sådant.
Du för fram spekulativa påståenden om vad som skulle kunna var omöjligt, som att månen skulle kunna vara en ost om då det kan finnas artiklar som stödjer det påståendet
Om du vill föra fram vilka delade meningar som kan finnas går du faktiskt ta och göra fram dessa delade meningar med belägg.
För övrigt anses NBCNews vara sakliga i fråga om de fakta de för fram.
Men, för den som anser att åsikter är det som definierar fakta är det förståss omöjligt att begripa att fakta och åsikter är skilda saker.
Vad tycker du?