Letrozol 2023, följas åt?
Hej! Hänger på här också!
Fick provena som jag åt i 10 dagar från 9/5, började sedan på Letrozol dag 5(?). Fick knappt en blödning, blev någon droppe. Lite rött när man torkade sig.
hade glad gubbe på CB ÄL i förrgår (8/6) hoppas på det bästa nu!
men slutade med p-piller för 4 månader sedan efter 14 år och inget kom igång.
tog också blodprover hos werlabs som sa östradiol <88 på dag 4 i ?mensen? så är lite orolig att det är på tok för lågt för att kunna bli en befruktning av även om ägglossning?
Tempar också och har inte fått någon direkt höjning ännu, tempar någon av er och hur snabbt bör den komma efter ÄL test?
Många frågor men får inga raka svar från gyn tycker jag.
Förutom att hon tyckte jag skulle köra provena CD16 oavsett för kommer inte mensen är du nog gravid, vågade inte göra det dock. Känns inte bra att äta dem OM man skulle bli gravid?
Jag är väldigt dålig insatt i just provena (provera?). Kan inte riktigt minnas hur det var för mig när jag slutade med p-piller då de var så himla länge sen 😅 men konstigt att din gyn inte kan ge dig bättre svar? Tänker om du fått positivt ägglossningstest så är de väl inte läge att framkalla mens på cd 16? Vilken cd fick du glad gubbe på ÄL stickan?
Jag tempar och min höjning brukar komma 1-2 dagar efter positivt ägglossningstest.