Inlägg från: GravidTillSlut |Visa alla inlägg
  • GravidTillSlut

BF januari 2024

Glad midsommar till dig oxå 🌷🥰 
    Vi valde NIPT eftersom vi måste bekosta själva (i VGR ingår ej KUB om man är under 35). Å om KUB visar något måste man ju ändå göra NIPT så kändes lika bra att köra det på en gång. Det kostade 6000kr. 

• GravidTillSlut

Cutepenguine ❤️  Jag känner så mycket med dig, du anar inte! Låter ändå klokt att ställa in sig på det värsta men hoppas på det bästa..❤️

• GravidTillSlut

❤️❤️❤️❤️ cutepenguine ❤️❤️❤️❤️❤️ Det är ju skönt att ni verkar kunna bli gravida utan att betala en massa pengar iaf, något att trösta sig med 🙈 Att bli gravid naturligt är en ynnest även om det sannolikt känns som en klen tröst nu. 

• GravidTillSlut

Nu går vi in i v 12 🥰 Känns skönt! Vaknade i natt av kissnödighet men hade oxå växtvärk. Har typ inte haft växtvärk men de få gånger jag haft det har varit just på natten. Någon mer som känner igen? 

• GravidTillSlut

Gulrödaäpplen
    Vad himla skönt att höra att du känner igen dig 🥰 Så läskigt å känna så när man vaknar upp 🙈

• GravidTillSlut

Svansmamman
    Jag blev så förvånad, hade ställt in mig på att inte få svar förrän runt 10 juli :p Blev så lättad! Hoppas det går fort för er oxå ❤️

Svar på tråden BF januari 2024