Inlägg från: GravidTillSlut |Visa alla inlägg
  • GravidTillSlut

BF januari 2024

Kawa81
    Så himla spännande med vul 🥰 Precis, eftersom vi gjort ivf så räknade de på något annat sätt, han sa att "vi vet på minuten när det befruktades" å det brukar man ju inte veta. När jag fyllde i appen utgick jag från mensens första dag vilken inte stämde helt, då var bf 14 januari men läkaren sa 17 januari :)

Jag har hört lite om de resterna av min syrra och tänker absolut ta dem. Kommer efterfråga allt man kan :p Vi ska på inskrivning på mvc nästa fredag och då får vi nog veta mer. 

Håller tummar och tår för ditt vul nu ❤️

• GravidTillSlut

Någon mer än jag som inte är känslig för lukter? Alla pratar om det tycker jag men själv märker jag inget. Går in i v 10 imorgon. 

• GravidTillSlut

Vi har berättat så länge. Har varit svårt att hålla hemligt pga flera ivf försök. Var hemliga i början. Men nu har allt från arbetskamrater till bra vänner och familj varit involverade i vår resa. Så de visste om insättningen och första ultraljud mm. Går in i v 10 idag. 

• GravidTillSlut

Cutepenguine
    Jag har som dig :) Lite ömma bröst på morgonen men de släppte sen. Å lite avsmak för mat ibland. Men annars mår jag bra. Har börjat bli mer trött nu i v 10. Men annars inget..Brösten har slutat ömma. Vi fick se hjärtslag i slutet av v 8 🥰 Så tt inte ha så mycket symptom är lugnt. Jag är inte känslig för lukter eller något sånt jag hört om innan. 

• GravidTillSlut

Hejsan!
    Jag har börjat få stickningar i ljumsken nu, mest vänster sida. Någon som känner igen? Jag har inte haft växtvärk än i övrigt. Nu har jag bokat tid för NIPT på torsdag. Hoppas allt ser bra ut 🙏❤️

• GravidTillSlut

Cutepenguine ❤️ Men vad skönt! Då kan du nog slappna av med smärtan och flytningarna. Då är det nog bara växtvärk och lite känsliga blodkärlen. ❤️ Grattis igen! 

• GravidTillSlut

Cutepenguine ❤️ Men vad skönt! Då kan du nog slappna av med smärtan och flytningarna. Då är det nog bara växtvärk och lite känsliga blodkärlen. ❤️ Grattis igen! 

• GravidTillSlut

Jag gjorde också NIPT idag 😍 v11 (10+0). Allt såg fint ut! Så nervös inför testresultatet. Sms om allt ser bra ut, annars ringer de. Skapligt skitnödig man blir om de ringer 😱 Men tydligen händer det att de måste ta mer blodprov då det inte finns tillräckligt med dna i provet de tog, då ringer de oxå. Så får försöka att inte svimma om de ringer 😅🙈

Svar på tråden BF januari 2024