BF januari 2024
Lilja3389:
Går ente å citera :/
Usch.. vad jobbigt me ovissheten.. 😞 blöder du frf?, inga andra symtom?
Hur många veckor?, kanske kan boka ett privat?.
Hoppas sååå att allt går bra trots allt.. 💪❤️
Lilja3389:
Usch.. vad jobbigt me ovissheten.. 😞 blöder du frf?, inga andra symtom?
Hur många veckor?, kanske kan boka ett privat?.
Hoppas sååå att allt går bra trots allt.. 💪❤️
Ja verkligen. Men så ser vården ut.
mådde så dåligt imorse så åkte till gynakuten. Där ett missfall konstaterades. Känner mig faktiskt lättad av att veta. Haft de på känn. men känts helt orimligt att jag ska må skit som ogravid. Så nu hoppas jag hormonera snabbt går ur kroppen så jag får energi för att leka med vår 1,5 åring i väntan på en ny graviditet. <3
lycka till alla <3
Kawa81
Det är så mina missfall har börjat, färgade flytningar och att symptomen avstannat. Vid mina missed abortion däremot så har jag inte haft några blödningar å ofta haft kvar symptom. Å har ju ingen erfarenhet av en fullgången graviditet så det är lätt att tänka missfall tyvärr. Å svårt att helt landa i att det ska gå bra när jag har så lite symptom som dessutom kommer och går.
Men nu har det inte varit mer färgade flytningar och mina bröst känns som om de ska sprängas på morgonen. Viss avsmak för varm mat har på nytt dykt upp. Så mer hoppfull nu // Vill bara spola fram tiden till ultraljud nu.
GravidTillSlut
Men gud va härligt!! 🥰 såååå glad för er skull.. 7 år är en lång tid så kan bara föreställa mig känslan av lycka av å få se det lilla hjärtat slå å att allt var precis som det skulle.. ❤️❤️❤️
Kawa81 lyckas inte heller citera :p
Ja det känns helt magiskt och overkligt ❤️ Äntligen!
Hej! Allesammans
Idag var vi på första ultraljudet som visade en livlig å sprallig liten krabat på 33,6mm med ett hjärta som slog starkt å fint.. 🙏❤️
Gulesäcken syntes tydligt å allt var precis som det skulle.. ❤️
Vilken känsla å få höra hjärtslagen🥰
Blev framflyttad från v9+6 till v10+2, blev helt paff men såklart kul på samma gång å då även nytt bf-datum. Vi var på inskrivning igår.
Nu till det lite roliga å märkliga 🤭, har använt natural cycles å bokfört både temp å äl med tester så jag vet ju när testet gav utslag.. saken är den att iom att jag är framflyttad innebär det att äl också flyttades bakåt av nc så nu betyder det enligt appen att jag fick positivt utslag på ältest två dagar efter ägglossningen ägt rum 😂 å temp blir ju helt galet också eftersom temp höjs efteråt men i mitt fall höjdes den ente förrän 4 dg efter bekräftad äl 😂🤭 så himla komiskt allting blev i appen lixom..
Svansmamman:
Den där jäkla citatfunktionen 🙄
Fan va härligt att man ente är ensam😂, ser så jäkla galet ut i appen.. 🤭
Lovar å uppdatera efter vi fått reda på könet.. 😁 å ganska så spännande det där, om det finns samband alltså..
Blev framflyttad me sonen också, en hel månad i slutändan 🤭 men back then (15 år sen) hade man ente koll på mensen knappt så går ente å dra nån parallell där..
Cutepenguine
Jag har som dig :) Lite ömma bröst på morgonen men de släppte sen. Å lite avsmak för mat ibland. Men annars mår jag bra. Har börjat bli mer trött nu i v 10. Men annars inget..Brösten har slutat ömma. Vi fick se hjärtslag i slutet av v 8 🥰 Så tt inte ha så mycket symptom är lugnt. Jag är inte känslig för lukter eller något sånt jag hört om innan.
Kaea81, jag har exakt samma som du! Blev framflyttad av BM 3 dagar trots att även jag kört med NC 🤷?♀️😂
Jag har likt du mycket symtom. Ömma bröst, illamående, yrsel/blodtrycksfall, brösten har växt två kupor, är svullen om tarmarna (ser ut att vara i vecka 28 typ 😂) , huvudvärk hela tiden, tröttare än tröttast, anfådd och doftkönslig, och humörsvängningar 😅
Vi har berättat för sonen som är 8 år, han blev överlycklig och vill gärna berätta för alla. På midsommar när alla är samlade kommer vi berätta 😍
Är i vecka 9 nu ❤️