BF januari 2024
Hej! Alla fina gravidisar 🥰
Hur mår allesammans?
Här är en ifrån södra skåneland 😊, gravid troligen slutet av v5 me bf 14/1-24 med en liten sladdis.
Använt nc sista 6mån, vilket jag känner gjort skillnad å enklare att hålla koll på sina cykler.
Har en son sen tidigare född på alla hjärtans dag -08 å va säker då på att jag inte ville ha fler men sådant kan tydligen ändras.. 😂
Är även bonusförälder åt två goa ungar födda -08 & -12.
Tror det var ca 5 dg efter förmodad ägglossning som en sån där särskild känsla i hela kroppen infann sig å som sa att 'det tog sig denna gången' å den känslan har aldrig lämnat sen dess.
Tog ett tidigt test på BIM-2 bara för å bevisa för mig själv att jag hade fel så jag kunde släppa allt å ente tänka på det mer så när testet visade två streck trodde jag att jag skulle tuppa av, av chocken.. 🤪 kallade in mannen på toa, visade testet å bara kramades med känslan "ÄNTLIGEN" ❤️.
Tog ett nytt test på BIM som var starkare å därefter ett nytt två dagar senare med veckoindikator som visade 2+3 samt ytterligare ett vanligt några dagar senare som visade ännu starkare + bara för å förvissa sig om att det går på rätt håll, nojig som man är å tack o lov verkar det göra det..
Vi har haft en kemisk graviditet på vägen som var känslosam.. 💔
I övrigt mår man hur bra som helst förutom lite lätt illamående emellanåt, hungrigare än annars, trött på kvällarna å brösten ska man ju inte snacka om.. *skratt som definitivt låter en veta att dem finns.. 🤭