Anonym (jaha) skrev 2023-03-28 17:45:00 följande:
Ja det är väl klart att du inte kommer förstå när du har värderingar som likna människor med personlighetsstörningar, en psykopat kommer ju inte heller fatta varför det skulle vara fel att ljuga och manipulera...
Nästa argument är lika sjuk den med där du lägger skulden för att en skithög lurar och manipulerar sin partner på partnern och menar att "personen får skylla sig själv" vilket i relation till ditt propagerande för att undanhålla sanningen blir nästan komiskt om det inte varit så sjukt. För hur har du tänkt dig ett en partner skulle kunna avstå från att ha en relation till en falsk och manipulativ skithög om personen inte vet vilken falks och manipulativ skithög personen är?
Som sagt dina argument är väldigt väldigt sjuka
Jag har visat stort tålamod och jag har på ett seriöst sätt försökt att besvara dina inlägg så sakligt som jag har kunnat.
Men det här inlägget väljer jag av uppenbara skäl att inte besvara.
Ditt sätt att uttrycka dig till och om andra människor förstör tråden och gör så att andra medlemmar inte ens vill delta i tråden.
Skärp dig om du vill föra ett resonemang med mig.
Om du inte klarar att skärpa dig så tycker jag att du ska lämna tråden till dess du kan delta i resonemangen, och bemöta andra människor, på ett åtminstone någorlunda normal sätt.
På FL:s Säkerhet och regler står att läsa bl a:
"Det skal vara trevligt att umgås på FamiljeLiv.se
För att alla ska trivas på vårt community gäller vissa regler hos oss. Du hittar alla användarvillkor här.
Men egentligen är det inte så märkligt. Det handlar om vanlig enkel hyfs. Och att bemöta andra som du själv vill bli bemött. Rätt enkelt, eller hur?"
Försök åtminstone att leva upp till detta.
Om du inte vill göra det så bör du ta konsekvenserna och lämna tråden och FL, till dess du klarar att följa reglerna.