Hur många gillar SD-killar?
Här har vi alltså en TS som kallar folk för "idiot", "lill fitta", "din jävla fitta" och "hjärndöda horunge" - i sina egna ögon en helt vanlig hygglig SD-kille på 29 bast som inte för sitt liv kan begripa varför en del (kvinnor) mestadels sovande/drogande eller mentalt handikappade tar avstånd.
Ja, det är så underligt att man storknar, denna polarisering som oskyldiga utsätts för av dömande människor
Jag själv är en person som tror mig ha sett problemet i svenskt samhälle: Den ökande ojämlikheten. Större delen av de som inte jobbar föddes utomlands. Jag tror inte att lösningen på det är att rösta SD, utan istället större tolerans för olikheter på arbetsmarknaden och fokus på människors alltid befintliga resurser, alternativt medborgarlön/basinkomst utan krav på människor att gå i kostsamma meningslösa åtgärder i decennier.
På forumet är de liberala rasisterna i majoritet: Annie Lööfs ättlingar. Var en duktig och ambitiös mänska så accepterar vi dig, visa svaghet och vi mobbar dig, är min tolkning av det jag mött här hittills.
Jag förstår att TS är arg eftersom han hellre vill sprida SDs ideologi än diskutera dejting, vilket komplicerar vår kommunikation.
Din och min kommunikation har jag gett upp om innan den börjat. Din debattstil ger jag inte mycket för utifrån hur du hittills agerat. Motbevisa mig gärna genom att inte njuta av varje stycke polarisering du hittar till muren du bygger tillsammans med alla oss andra. Ta första steget?