• Anonym (Man (på riktigt))

Fejkar du din könstillhörighet i sexforumet?

Jag är nog inte ensam om att ha hajat till ibland och tänkt att den där ?Maria? måste vara en man, trots allt?

Med möjligheten att svara anonymt vore det kul att höra några reflektioner från er som fejkat könstillhörighet. Gör du det återkommande eller har det skett vid något tillfälle? Är din ?officiella? könstillhörighet på FL fejk? Fejkar du för att leda diskussionerna åt något visst håll? Går du igång på det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fejkar du din könstillhörighet i sexforumet?
  • Anonym (Nej)

Fejkar aldrig min könstillhörighet men är otroligt less på att personer antar att jag är man! Det händer nästan aldrig men det är så tröttsamt och irrelevant att ha det utgångsläget, som om det skulle göra någon skillnad för det som diskuteras. Det känns snarast som riktigt dålig argumentationsteknik där personen inte ens förstår att hen har fel utgångsläge.

• Anonym (Ja)

Ja, ganska ofta. Är man och skriver inlägg där jag låtsas vara kvinna. Anledning? För att framställa kvinnor i dålig dager. Kvinnor är sådana hycklare. 

• Anonym (Man och make)
    Anonym (Ja) skrev 2023-03-12 15:22:09 följande:

Ja, ganska ofta. Är man och skriver inlägg där jag låtsas vara kvinna. Anledning? För att framställa kvinnor i dålig dager. Kvinnor är sådana hycklare. 

Det är ju bra att du är ärlig och rak att erkänna att du ofta skriver inlägg där du utger dig för att vara annat kön än du är. 

Ditt skäl till detta anger du är att du anser motsatt kön vara hycklare.
    Har du funderat över hur du själv agerar när du låtsas vara kvinna - kan det måhända vara hyckleri också...?

/ Man. Alltid. Och utger mig aldrig för nåt annat.
  • Anonym (Något liknande)

Jag har fejkat vara man på.Tinder några gånger för att det är rätt kul och nog lite nyttigt och toligt att se att kvinnor också kan vara jävligt slemmiga i beteendet. (Dnälla sluta "kom till mamma!" alltså nej. Fy. Skriv aldrig så där )

Det är nog lite samma sak.

• Anonym (Aldrig (jo, ett tillfälle))

Hehehe. Upptäcker rätt många som sysslar med sånt här. Den som sa det han va det. Typ. 

Anonym (Ja) skrev 2023-03-12 15:22:09 följande:

Hur känns det när någon reagerar negativt på det du skriver ?som kvinna??
  • Anonym (M)
    Anonym (Nej) skrev 2023-03-12 11:55:46 följande:

Fejkar aldrig min könstillhörighet men är otroligt less på att personer antar att jag är man!

Och jag får raggnings-PM från män som tror/hoppas jag är kvinna.

• Anonym (Nej)
    Anonym (M) skrev 2023-03-12 22:01:39 följande:
    Och jag får raggnings-PM från män som tror/hoppas jag är kvinna.
    Ja det måste vara jobbigt det med.
    Anonym (Något liknande) skrev 2023-03-12 20:56:08 följande:

Jag har fejkat vara man på.Tinder några gånger för att det är rätt kul och nog lite nyttigt och toligt att se att kvinnor också kan vara jävligt slemmiga i beteendet. (Dnälla sluta "kom till mamma!" alltså nej. Fy. Skriv aldrig så där )

Det är nog lite samma sak.

Så du har alltså lagt upp ett fejkkonto på Tinder med bilder och så där du presenterar dig som man?
  • Postman

Nej här skulle det aldrig falla mig in att fejka att jag är kvinna. Däremot har jag fejkat att vara kvinna på sexchatt och det var en intressant upplevelse.

Svar på tråden Fejkar du din könstillhörighet i sexforumet?