• Anonym (kuktråd ;))

Var går gränsen för för liten kuk?

Var går gränsen för liten kuk å säga att omkretsen är runt 11,12,13,cm?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var går gränsen för för liten kuk?
  • Anonym (2016)
    Anonym (kuktråd ;)) skrev 2023-03-28 20:57:20 följande:
    Om 14cm duger, varför bli jag dissad 100procent på nätet då?
    Det är på vanliga dejting appar  där tydligen alla vanliga tjejer som gillar medel ska vara? Jävla otur jag har då??
    Du vet att det finns andra saker som tjejer också bryr sig om!? Killar med stor blir dissade hela tiden de också.
  • Anonym (H)

Dissad på nätet? Vilka normala människor snackar storlek?? Herregud, träffa/prata med normalt folk som vet vad kärlek innebär... Storlek? Så jävla porrskadat

• Anonym (kuktråd ;))
    Anonym (H) skrev 2023-03-28 21:06:15 följande:

Dissad på nätet? Vilka normala människor snackar storlek?? Herregud, träffa/prata med normalt folk som vet vad kärlek innebär... Storlek? Så jävla porrskadat

Inte med alla, men ibland kommer man in på sexchatt å då undra dom om jag har stor!  Jag får också brudar på nätet, skriver med 3st just nu som förhoppningsvis ska bli ligg.
    Men jag vill med kunna porrchatta med å ut å leta efter sexuella fantasier, men det går inte pga 14cm
  • Anonym (H)
    Anonym (kuktråd ;)) skrev 2023-03-28 21:14:55 följande:
    Inte med alla, men ibland kommer man in på sexchatt å då undra dom om jag har stor!  Jag får också brudar på nätet, skriver med 3st just nu som förhoppningsvis ska bli ligg.
    Men jag vill med kunna porrchatta med å ut å leta efter sexuella fantasier, men det går inte pga 14cm
    Mitt råd, skippa porrchatten. Träffa normala  / icke porr fixerade människor. Sex förekommer också bland vanliga normala människor 
  • fornminne
    Anonym (kuktråd ;)) skrev 2023-03-28 20:57:20 följande:
    Om 14cm duger, varför bli jag dissad 100procent på nätet då?
    Det är på vanliga dejting appar  där tydligen alla vanliga tjejer som gillar medel ska vara? Jävla otur jag har då??
    Jag har ingen aning, men jag tror att du letar tjejer på fel ställe.

Jag har haft både kortare och längre relationer, jag har nätdejtat osv. Storleken har ALDRIG kommit upp eller varit ett problem. 

Men visst, då har det inte bara handlat om att få ligga eller förverkliga fantasier. Letar man bara sex kanske storleken blir viktigare?
  • Anonym (kuktråd ;))
    fornminne skrev 2023-03-28 21:34:16 följande:
    Jag har ingen aning, men jag tror att du letar tjejer på fel ställe.

Jag har haft både kortare och längre relationer, jag har nätdejtat osv. Storleken har ALDRIG kommit upp eller varit ett problem. 

Men visst, då har det inte bara handlat om att få ligga eller förverkliga fantasier. Letar man bara sex kanske storleken blir viktigare?
    Exakt ! jag letar efter att få sexuella upplevelse å det är ju lättare på nätet...
    Tyvär spela storleken roll å jag bli dissad hela tiden tyvär...

Jag dejtar tjejer regelbundet utan att ta upp storleken med, dock har jag sociala problem som sätter hinder för att ha en flickvän, så måste ju leta nya ragg hela tiden
  • Anonym (ZZZZZZ...)
    Anonym (kuktråd ;)) skrev 2023-03-28 21:40:52 följande:
    Exakt ! jag letar efter att få sexuella upplevelse å det är ju lättare på nätet...
    Tyvär spela storleken roll å jag bli dissad hela tiden tyvär...

Jag dejtar tjejer regelbundet utan att ta upp storleken med, dock har jag sociala problem som sätter hinder för att ha en flickvän, så måste ju leta nya ragg hela tiden
    Du har nog inte bara sociala problem .....
  • Anonym (kuktråd ;))
    Anonym (ZZZZZZ...) skrev 2023-03-28 22:53:16 följande:
    Du har nog inte bara sociala problem .....
    vad menar du?
  • Anonym (Gött)

Gött med stor kuk. Det vet ju alla bara att det ska ömkas och gullas med alla som har prinskorvar mellan benen.

Nej, får jag välja så ska den framförallt vara tjock så jag känner mig uppfylld. Får gudomliga orgasmer av en tjock potent kuk som kan knulla mig länge.

• Anonym (kuktråd ;))
    Anonym (Gött) skrev 2023-03-29 09:09:54 följande:

Gött med stor kuk. Det vet ju alla bara att det ska ömkas och gullas med alla som har prinskorvar mellan benen.

Nej, får jag välja så ska den framförallt vara tjock så jag känner mig uppfylld. Får gudomliga orgasmer av en tjock potent kuk som kan knulla mig länge.

14 å tjock som en toarulle kastar du i papperskorgen
Svar på tråden Var går gränsen för för liten kuk?