Inlägg från: Anonym (Gött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gött)

Var går gränsen för för liten kuk?

Gött med stor kuk. Det vet ju alla bara att det ska ömkas och gullas med alla som har prinskorvar mellan benen.

Nej, får jag välja så ska den framförallt vara tjock så jag känner mig uppfylld. Får gudomliga orgasmer av en tjock potent kuk som kan knulla mig länge.

• Anonym (Gött)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-03-29 10:31:03 följande:
    Det gör hon nog, i stället för att åtgärda sin slappa mutter så går hon på jakt efter monsterkukar i stället.

Ungefär som jag föredrar en tight fitta som har normal kuk.
    Det verkar vara du som tappat muttrar. Du föredrar alltså en person  som har "tight fitta som har normal kuk"?Solig
  • Anonym (Gött)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-03-29 11:22:17 följande:
    Ha ha, det blev lite otydligt skrivet.
    Men tror vi är överens om att du och jag är en dålig match då jag har prinskorv, eller rättare sagt normal kuk och du är slapp. Bättre då att du träffar män med monsterkukar och jag tightare fittor.
    Ja tack jag håller mig till monsterkukarna.
  • Anonym (Gött)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-03-29 14:43:11 följande:
    Hörde jag en inbjudan 🤗 som gentleman tar jag med en flaska rött av finare sort😊 så ska du få se att det inte behövs en BBC för att tillfredsställa en kvinna.
    Nej färgen på kuken är inte så viktig. Vit går bra också (BWC)
  • Anonym (Gött)
    Anonym (H) skrev 2023-04-27 23:09:58 följande:

Herregud, tröttnar ni aldrig... Vem bryr sig, man är väl skapt som man är skapt. Finns inga normala vuxna människor som sitter med linjaler och mäter.. 

Det är nog ganska normalt att vara onormal isåfall Solig
Svar på tråden Var går gränsen för för liten kuk?