• Anonym (kuktråd ;))

Var går gränsen för för liten kuk?

Var går gränsen för liten kuk å säga att omkretsen är runt 11,12,13,cm?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var går gränsen för för liten kuk?
  • Anonym (Spam)

För en komplexfylld nojig incel vid 15 cm

• LindaLove

För oss tjejer är det inte storleken på snoppen som är det viktiga. 90% av vår rena fysiska njutning rör andra områden av våra underliv än slidan. Dessutom sitter stor del av vår njutning i attraktionen, åtrån och lusten.
    Kvinnans slida är som en mun. Den kan vara helt sluten och liten i öppningen - men innanför det finns det space. Att tro att en lång snopp skulle spela nån roll för vår njutning är inget annat än okunskap.
    Sen är smaken som baken - delad. Det finns säkert tjejer som uppskattar lite större snopp. Men i slutänden är det inte DEN som avgör nåt.

• Kaede

När den inte känns vid samlag. Om jag är stor eller liten i underlivet som kvinna är irrelevant för jag måste känna den för att kunna njuta av den. En man som inte har bra koll på vad han ska göra med en snopp modell mindre har också en för liten. En man med modell större som inte vet vad han ska göra av den är för stor. Det finns kukar som passar  sämre och bättre med vissa snippor men det är individuellt. En man som inte kan använda det han har så att jag känner den i mig är för liten för mig. Men skit i centimetrar. Det är irrelevant faktiskt. Det är ändå resten som avgör.

• Anonym (Mx)

Troligen är dom ekonomiska musklerna viktigare än storleken på könet. Trist dock, för mig är det tvärtom.

• Anonym (kuktråd ;))
    Anonym (Mx) skrev 2023-03-06 18:34:42 följande:

Troligen är dom ekonomiska musklerna viktigare än storleken på könet. Trist dock, för mig är det tvärtom.

Vad är dina mått då?
  • Anonym (Mx)
    Anonym (kuktråd ;)) skrev 2023-03-06 18:41:26 följande:
    Vad är dina mått då?
    20lång och rätt grov, har alltid fått uppskattning från olika tjejer. Bankkontot är dock inget att skryta med.
  • Anonym (kuktråd ;))
    Anonym (Mx) skrev 2023-03-06 19:03:59 följande:
    20lång och rätt grov, har alltid fått uppskattning från olika tjejer. Bankkontot är dock inget att skryta med.
    Lätt att få knull, men svårt att få förhållande då elr??
  • Anonym (Lajla S)

Jag röstade på omkräts, att det är viktigare att den är grov och ådrig.  Men jag skulle tro att ca 10-12 cm äe en gräns för längd.

• Anonym (Dingeli-dong-dong)

När man har under 80 i IQ.

• Anonym (Ui)

Finns inget svarsalternativ för mig. Jag har inte ens reflekterat över det. 

Svar på tråden Var går gränsen för för liten kuk?