Var går gränsen för för liten kuk?
Var går gränsen för liten kuk å säga att omkretsen är runt 11,12,13,cm?
Var går gränsen för liten kuk å säga att omkretsen är runt 11,12,13,cm?
Har aldrig mät min men trosor passar mig bättre än kallingar så den är för liten
Men suck. Igen?
Längd är inte så viktigt. Däremot omkrets. Hellre grov och inte så lång än lång och smal. Och att "bottna en brud" är INTE något vi kvinnor gillar. Att få en kuk i sig som slår i livmodertappen är absolut inte skönt för de flesta utan tvärtom smärtsamt och obehagligt.
Spelar det någon roll? Man föds väl med den kroppsdel man har
Verkar som många är porrskadade när det gäller detta.
Genomsnittslängden för västerländska män med full erektion är tydligen 14 cm, samt 12 cm i omkrets. Det är alltså inte "litet". Men till porrfilmer rekryteras väl ofta män med jättekukar?
Då tror "vanliga" män att de har små.
Tydligen har de flesta män 12 - 17 cm i längd och 10 - 13 cm i omkrets. Det tål att tänka på när storleken diskuteras.
Från kvinnligt håll räcker det gott och väl med genomsnittlig eller strax under, för att jag ska känna mig "fylld". Större går också bra, men inte för stor.
Sen handlar sex om så mycket annat, vilket många tyvärr också verkar glömma.
Verkar som många är porrskadade när det gäller detta.
Genomsnittslängden för västerländska män med full erektion är tydligen 14 cm, samt 12 cm i omkrets. Det är alltså inte "litet". Men till porrfilmer rekryteras väl ofta män med jättekukar?
Då tror "vanliga" män att de har små.
Tydligen har de flesta män 12 - 17 cm i längd och 10 - 13 cm i omkrets. Det tål att tänka på när storleken diskuteras.
Från kvinnligt håll räcker det gott och väl med genomsnittlig eller strax under, för att jag ska känna mig "fylld". Större går också bra, men inte för stor.
Sen handlar sex om så mycket annat, vilket många tyvärr också verkar glömma.